Jeg står i den situation at min kompagnon vil ud af vores I/S og jeg kan derfor ikke bruge den hjemmeside vi har lavet da han nu blir min konkurrent. Jeg skal derfor MEGET gerne allerede igår ha lavet en ny meget simpel hjemmeside, da jeg er et reklamebureau og gerne vil vise mine kunder hvem jeg er og hvad jeg tilbyder.
Nogen der vil hjælpe mig med at lave en hjemmeside? I kan evt. ringe på 53 250 240.
Det kan jeg godt hjælpe dig med, også hvis du vil have et unikt logo. Hvis du har domæne og webhotel, kan jeg lave hjemmesiden og logo for 2220 kr inkl. moms. Du kan tjekke referencer på scanpolmedia.dk og sende mig en PM her eller skrive til mig på info@scanpolmedia.dk.
Jeg kan lave en side til dig, inden ugen er omme, for 500 kr. (ekskl. moms). Du kan evt tjekke mine referencer.. Send mig en mail hvis det kunne have din interesse!
Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero
Eftersom du har alt teksten til din side, og det ikke ville tage mange timer at sætte op kan jeg gøre det utroligt billigt. Send mig en mail på pb(snabel - a)wida.dk og jeg kan give dig et tilbud inden iaften - helt uforpligtende selvfølgelig. Vi kan aftale en deadline, men jeg vil mene at kunne gøre det på få dage.