Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting til Wordpress + Woocommerce shop

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er efterhånden millimeter fra at kunne åbne min nye webshop. Jeg er dog stødt ind i et lille bump. Der jeg har hostingen nu, et fint 10kr/mnd webhotel, er ret langsomt. Det er ikke unormalt der går 5-8 sekunder, før siden begynder at blive overført.

Har snakket med hosten, og de siger, det er fordi jeg bruger alle ressourcerne på mit webhotel.

Min shop er som sagt bygget op på Wordpress og Woocommerce, og vi har pt. 36 forskellige varer, så umiddelbart synes jeg det lyder voldsomt, at det skulle kunne bruge alle ressourcerne, men det har de mere styr på end mig, så fred være med det :-)

Det jeg efterspørger nu, er jeres erfaringer.

Jeg er, som så mange andre i opstartsfasen, på et lille budget, så at gå ud og finde 1200kr, er ret mange penge.

Er det død og pine nødvendigt, for at få min shop til at kører nogen lunde, eller har andre erfaringer med en host, hvor man vil kunne få overstående setup til at køre tilfredsstillende, både for mig som admin - hvor jeg i systemet bagved tit oplever 404 fejl, fordi den er så lang tid om at loade - og især for kunderne, som er forhåbentlig kommer massere af med tiden.

Ser frem til at høre hvad I har at sige, og jeres erfaringer omkring dette :-)

Tim

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 09:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim,

Jeg har 2 wp+woocommerce shops (150+ produkter) liggende hos webhosting.dk, samt 3 andre alm. wp sites.

De giver hurtig support og der er god hastighed på serverne synes jeg. De har faktisk tilbud på 1kr for det første år lige nu, og normalt er det vist 250-270kr for et godt hotel der.

Hilsen

Steffen

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim G:
et fint 10kr/mnd


10kr/mnd, det vil sige ved Meebox eller?

(Gerne svar mig i privat besked Tim, fordi jeg overvejer at flytte til meebox)

Men det setup burde da ikke trække så meget, kan du ikke "bare" opgradere din hosting på det ene domæne/siden? 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Ku jeg få lov at se dine sider - evt. i PB, så jeg kan se hastigheden på dem? :-)

Og Christoffer, PB sendt :)

Og jo, kunne godt opgradere, men igen, det er 10 gange prisen, og pengene i opstartsfasen er der ikke flest af - desværre.

Derfor jeg leder efter erfaringer, om andre har samme setup til at kører godt hos andre hosts, eller kan komme med gode råd, eller om jeg skal ofre de penge, for det hele bare spiller.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil sige af alle de udbyder jeg har prøvet, er det kun webhosting der kunne bruges. De har en kanon hurtig responstid.

Så er der også et lille tilbud ved dem nu at du får det først år til 1 kr. :)

Mvh

Matt

Fra Struer
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 340
Fra  Emplate ApS Hauthorn IT Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

En anden løsning kunne også være at kigge på noget caching til dit webhotel, fx ved at installere W3 Total Cache.

Det tager lidt tid at sætte op, men kan barbere sekunder af din loadingtid, når det er korrekt opsat.

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at opsætte W3 Total Cache, men synes det skabte lidt problemer på min side.

For det første drillede kurven lidt, når jeg fik en til at teste. Den havde svært ved at opdatere, hvis man gik fra 1 til 2 vare.

Derudover, så forsvandt banneret på min forside fuldstændigt.

Det gav godt nok lidt sekunder, men synes næsten ikke det var det værd, når banner forsvandt og kurven drillede.

Måske det var mig der opsatte det forkert?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores professionelle webhoteller til Wordpress er specielt optimeret til netop WP, og kan levere en loadtid på 100-150ms på store custom-tilpassede Wordpress løsninger, et konkret eksempel jeg har var et datingsite der blev flyttet fra en mellemstor dansk discount udbyder og overpå en af vores maskiner, de gik fra 650ms til 110ms uden at ændre i koden el. lign.

Vi tager 349kr/mdr og 499kr i oprettelsen.

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tim G:

Hej Steffen,

Og jo, kunne godt opgradere, men igen, det er 10 gange prisen, og pengene i opstartsfasen er der ikke flest af - desværre.

Han mener om året ikke måneden....

Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var mig der ikke fik skrevet det ordenligt :-)

Det var faktisk et svar til Christoffer, der spurgte om jeg ikke bare kunne opgradere :-)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)