Jeg leder efter en god og stabil leverandør af skræddersyede jakkesæt, skjorter mm. Jeg tænker umiddelbart en leverandør fra f.eks. Kina. Det skal være en leverandør, der er i stand til at levere ordentlig kvalitet til en fornuftig pris - og gøre det stabilt. Håber der er nogle derude, der ligger inde med gode kontakter til den slags - eller ideer til, hvor jeg starter med at lede efter dem. \Mikkel |
Hej Mikkel.
Jeg er i gang med at etablere en webshop, der netop skal levere skræddersyede skjorter og jakkesæt, - til fornuftige priser.
Idéen er, at kunden selv skal kunne designe tøjet i en 3D designer, så man kan se, hvordan til- & fravalg påvirker udseendet.
- man kan så gemme sine personlige mål, så man næste gang ikke behøver tage mål på ny.
Hvis det er en leverandør af den slags du efterspørger, vil jeg meget gerne være behjælpelig. :)
Pt. har jeg kun fundet en leverandør af skjorter (har prøvet 4 forskellige af), - men den samme kan også levere jakkesæt - jeg har bare ikke haft lejlighed til at prøve disse af endnu.
Da jeg i øjeblikket er i en "opstartsfase" og har brug for "prøvekaniner", tilbyder jeg rigtig favorable priser på skjorter, da "prøvekaninerne" gør mig en tjeneste.
Når shoppen er færdig, starter skræddersyede skjorter prismæssigt på 549,- inkl. moms, - 100 % egyptisk bomuld koster 699,- inkl. moms.
Hvis det er interessant, så smid mig en mail på chris (a) suitsyou.dk
Du kan følge shoppens udvikling på www.facebook.com/suitsyou.dk
Tøjet produceres i Bangkok.
Mvh
Chris