Din markedsføring har virket på mig. Vil du ikke sende mig din mail? Så vil jeg gerne sende et oplæg på en hjemmeside, som jeg gerne vil have en pris på.
Amino er hamrende dårlig til det med, at give besked ved interne mails her, derfor skulle man klikke på ham, da han linkede til kontaktsiden på Profitize,
Men jeg er bare glad for at have fået ham hjem igen, så Lars. Du er med på vognen.
Bussen ruller nu og frøen er med... Skriv til sd@profitize.dk, så får vi hjulene i sving.
Det er simpelthen fedt at se noget så alternativ markedsføring, at få jeres besøgende til at gå hele jeres site igennem i håb om at finde en frø. Det er jo fantastisk - stor ros herfra!
Du sidder vel ikke og siger at der var bagtanker bag ? ;) Tak.
Amino er hamrende dårlig til det med, at give besked ved interne mails her, derfor skulle man klikke på ham, da han linkede til kontaktsiden på Profitize,
Men jeg er bare glad for at have fået ham hjem igen, så Lars. Du er med på vognen.
Bussen ruller nu og frøen er med... Skriv til sd@profitize.dk, så får vi hjulene i sving.
Jeg blev også i tvivl da jeg læste teksten, men tolkede "besked" som en besked på Amino :)
Anyway, så siger jeg tak og sender straks en mail afsted!