Hej! Jeg har her til aften været inde for at bestille et mini cruise til Oslo for 3 personer, da jeg ser at de har påsketilbud. Jeg vælger kahyt, indtaster mine oplysninger og betaler. Jeg var dog lidt for hurtig på aftrækkeren. Jeg opdagede nemlig bagefter at jeg havde betalt for meget i forhold til hvad deres påsketilbud lovede. Tilbuddet lød på en pris på 349,- pr. person i påsken. Jeg havde valgt den 29. marts, som var en dato der indgik i tilbuddet. Jeg havde betalt 1846,- sammenlagt, hvilket jo er langt mere end de 1047,- som det burde have været. Jeg dobbelttjekker så endnu engang og læser tilbuddet grundigt. I bunden af tilbuddet er der så en knap hvor der står "Bestil nu". Den havde jeg selvfølgelig ikke set, da jeg gik ud fra, at priserne automatisk justeres ift. tilbuddet ved at man bestiller som normalt. Når jeg klikker på knappen i tilbuddet, kommer jeg frem til samme bestillingsside, men nu er priserne pludselig justeret til den korrekte tilbudspris. Mit spørgsmål er så: Er det i orden, at tage dobbeltpris fordi jeg ikke lige brugte linket i tilbuddet, men bestilte på normalvis, når jeg får 100% produkt? Her er jo ikke tale om en rabatkode, men et tilbud på deres hjemmeside, som er tilgængeligt for alle. Hvad synes i? Burde jeg ringe til dem og tror I, at de vil rette det? Med venlig hilsen Justin |
Er vel et onlinekøb, så annullerer det og bestil igen med rabat. Burde bestemt ikke give problemer.