Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må en virksomhed sælge samme produkt til to forskellige prisplaner?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra London
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg har her til aften været inde for at bestille et mini cruise til Oslo for 3 personer, da jeg ser at de har påsketilbud. Jeg vælger kahyt, indtaster mine oplysninger og betaler. Jeg var dog lidt for hurtig på aftrækkeren. Jeg opdagede nemlig bagefter at jeg havde betalt for meget i forhold til hvad deres påsketilbud lovede.

Tilbuddet lød på en pris på 349,- pr. person i påsken. Jeg havde valgt den 29. marts, som var en dato der indgik i tilbuddet.

Jeg havde betalt 1846,- sammenlagt, hvilket jo er langt mere end de 1047,- som det burde have været.

Jeg dobbelttjekker så endnu engang og læser tilbuddet grundigt. I bunden af tilbuddet er der så en knap hvor der står "Bestil nu". Den havde jeg selvfølgelig ikke set, da jeg gik ud fra, at priserne automatisk justeres ift. tilbuddet ved at man bestiller som normalt.

Når jeg klikker på knappen i tilbuddet, kommer jeg frem til samme bestillingsside, men nu er priserne pludselig justeret til den korrekte tilbudspris.

Mit spørgsmål er så: Er det i orden, at tage dobbeltpris fordi jeg ikke lige brugte linket i tilbuddet, men bestilte på normalvis, når jeg får 100% produkt?
Der er absolut ingen forskel på hvad jeg får og jeg må indrømme, at jeg er en smule vred over, at dette ikke justeres i deres systemer automatisk.

Her er jo ikke tale om en rabatkode, men et tilbud på deres hjemmeside, som er tilgængeligt for alle.

Hvad synes i? Burde jeg ringe til dem og tror I, at de vil rette det?

Med venlig hilsen

Justin 

Tilmeldt 24. Jan 07
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 22:33

Er vel et onlinekøb, så annullerer det og bestil igen med rabat. Burde bestemt ikke give problemer.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:36

det er altid svært at tage stilling når man ikke 100% hvad der var op og ned i tilbud og bestillingsside - men overordnet lyder du til at have en god sag og ja selvklart skal du ringe. Så hører du om de har modargumenter og må tage den derfra, men har du bestilt i henhold til tilbud så ville jeg tro de ændrede den

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra London
Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 22:39

Det har jeg nemlig. Og der er absolut ingen forskel på rejsen, jeg har købt - Bortset fra den markant højere pris.

Jeg mener, bare fordi de har en stor stand med appelsinjuice på tilbud i Netto, så får man jo stadig samme rabat, hvis man finder dem liggende et andet sted i forretningen. :)

Fra London
Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 22:40

Gælder ikke rejser :/

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 22:55

Der er ikke fortrydelsesret på rejser - man kan undre sig over, at man vælger at betale en anden pris, end den som man forventer..

I dit eksempel - hvis appelsinjuicen står til 10 kroner, men bliver scannet ind til 200 kroner, bør jeg så overveje situationen?

Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 22:56

Hej,
Lav en indsigelse imorgen i din bank mod det køb, og de trækker pengene i retur.
Jeg gjorde det ved en rejse jeg havde købt og fik pengene i retur asap.
Mvh

Fra London
Tilmeldt 22. Nov 10
Skrevet kl. 23:01

Hej Jacob, du har helt ret.

Men hvis man efterfølgende opdater at den er gået ind til 200 kr., har man jo altid muligheden for at få rettet prisen i kassen..

Grunden til at jeg ikke opdagede det var, at vi snakker så små beløb, at det ærligtalt ikke var noget jeg lagde mærke til og slet ikke på den her tid ;-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)