Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af domæne

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Jan 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Er der mon nogen der kan svare på nogle spørgsmål omkring køb af domaine?
- kan man godt købe domainenavnet som privatperson, når firmaet ikke er stiftet endnu?
- og kan man flytte det til at tilhøre firmaet, når det er stiftet?
- jeg overvejer at købe gennem one.com! Kan se, at man skal vælge størrelse ved køb. Er det let at skifte til en anden størrelse, hvis man bare køber den mindste til at starte med?
- eller er der nogen der ved, hvilken størrelse skal til, når det drejer sig om mange billeder og webshop?
På forhånd mange tak :)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 20:53

jenschristian:
Er der mon nogen der kan svare på nogle spørgsmål omkring køb af domaine?

jada, du kan altid flytte dit domæne til dit firma. Kan ikke anbefale One.com til shops, det er fint til en lille hobby side, alt kommercielt er det ikke hurtigt nok og der har tilsyneladende været problemer med paypal hos dem den sidste uges tid pga. system opdateringer. Brugte du paypal som betalingsmetode på din shop ville du ikke kunne modtage betaling.

kig på webhosting.dk, de er professionelle, hvis ikke du selv kan lave din shop og har et lidt større budget er dandomain.dk meget fremme i skoene mht. udvikling af deres shopsystemer, kig dig omkring.

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 20:54
Hej Jens,

Det kan man sagtens. Det nemmeste ville nok være hvis du ventede, for det "kan være" lidt bøvlet. Men det kan sagtens lade sig gøre. Er det fordi at det er et eftertragtet navn, som du er bange for at andre vil købe?

- Thomas

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 21:11
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kunne evt. nøjes med at købe selve site navnet, hvis du vil være sikker på at andre ikke køber det. Hvis det er et .dk så koster det 45 kr. så det kan måske ligeså godt købes privat og så kan du altid ændre det via DK-hostmaster.

Vil anbefale dig Meebox.net - de har simpelhen Danmarks bedste ( chat- ) service syntes jeg.

Peter

Tilmeldt 31. Jan 13
Skrevet kl. 21:28
Ok tak for dit svar.
Hmmm jeg har ellers hørt meget godt om one.com
Men tak, jeg må vist gå lidt i tænkeboks
Tilmeldt 31. Jan 13
Skrevet kl. 21:29
Tak Thomas :)
Tilmeldt 31. Jan 13
Skrevet kl. 21:33
Tak for svar. Jeg skal ud at snakke med kunder, og der tror jeg at det er bedst, at jeg i hvert fald kan henvise til min hjemmeside, som så er på vej, og at jeg kan skrive fra en firmamail. Så det er ikke så meget det, at nogen måske vil tage navnet...
Men mange tak for feedback
Fra Høng
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 1004
Skrevet kl. 15:30

Fik du løst det ?

en del af de sider der nævnes er automatiske og desværre er den personlige service en sage blot.

kontakt mig hvis du skal bruge hjælp, jeg klarer hele processen for dig.

tlf.: 61795118

mvh

Mogens

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)