Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP - Opstart af Covers & USB-stik

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har længere gået, og tænkt over at etablere en virksomhed, hvor jeg skal sælge telefon covers og Usb-stik via internettet.

Men så mit problem - en som kan hjælpe mig(evt. en som allerede er i branchen), med at finde en billig leverandør.

Håber på at jeg kan få hjælp - tak på forhånd.

Mvh. Besart Zogaj.




Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Besart,

Det er ikke fordi, at det er nogle dårlige idéer du har, men det er nogle RIGTIG svære brancher, du ønsker at gå ind i. Der er rigtig meget konkurrence, og udover du kan differentierer dig for de mange konkurrenter, så bliver det meget svært at få succes.

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Martin Dyrhøj:

Hej Besart,


Det er ikke fordi, at det er nogle dårlige idéer du har, men det er nogle RIGTIG svære brancher, du ønsker at gå ind i. Der er rigtig meget konkurrence, og udover du kan differentierer dig for de mange konkurrenter, så bliver det meget svært at få succes.


Venlig Hilsen


Martin Dyrhøj



Må give martin ret her, pas på du ikke bruger for mange kræfter og penge på dette.

Det lyder nemt, men der er mange ting, du skal have siden, den skal optimeres, du skal købe lager og grundet konkurrencen og de andre også har hurtig levering og god service er det eneste sted du kan give fordele prisen, så din avance på produkterne er i bund.

Gå i værkstedet, spar lidt flere penge op mens du tænker og find på noget hvor du virkelig kan gøre en forskel.

Men selvfølgelig er det bare det du vil, skal du gøre det, men det er op af bakke fra starten og det bliver en hård kamp som du højst sandsynligt ikke vinder.

Uanset hvad så held og lykke fremover
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Du har fat i noget, men føler ikke at jeg har betingelserne til at investere i noget større. Den måde jeg netop havde tænkt mig, at differentierer mig på er ved at reklamere min virksomhed via forskellige midler - der er Facebook, Instagram, lokal avisen, hænge små annoncer på de lokale detailvirksomheder op og på min skole også kender jeg en Youtube blogger med 14.000 + abonnenter, som kan fremvise min hjemmeside eller evt. mine produkter.

Mvh. Besart Zogaj

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Besart9370:

Hej Martin.

Du har fat i noget, men føler ikke at jeg har betingelserne til at investere i noget større. Den måde jeg netop havde tænkt mig, at differentierer mig på er ved at reklamere min virksomhed via forskellige midler - der er Facebook, Instagram, lokal avisen, hænge små annoncer på de lokale detailvirksomheder op og på min skole også kender jeg en Youtube blogger med 14.000 + abonnenter, som kan fremvise min hjemmeside eller evt. mine produkter.

Mvh. Besart Zogaj

Det er fedt at se, at du har nogle gode idéer til markedsføring, men jeg tror ikke helt, det er nok. Der er RIGTIG, RIGTIG mange webshops, der sælger USB'er og covers, og priserne er presset så meget i bund, at det nærmest er blevet et lukket markedet. Jeg vil anbefale dig at finde en anden produktgruppe, men det er naturligvis op til dig. 

Venlig Hilsen
Martin Dyrhøj 

Fra 9460 Brovst
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 38
Fra  RAN-Light.dk Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Som der er en der skriver kunne det være en mulighed at finde en billig levereandør eller benytte dig af Drop shipping , finde evt. en i branchen og forhør dig om den eller deres firma ville være med til at du sælger , de sender varen og i finder en løsning på det økonomiske.

Der findes flere seriøse firmaer med mobil Covers - USB.stik og smarteting.

held og lykke med iværksætteriet.

Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar Martin, altid godt at høre meninger fra andre, og blive klogere på det.

Men ved du evt. hvilken produktgruppe i samme prisklasse, der kan give succes i fremtiden?

Mvh. Besart Zogaj

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Besart9370:

Tak for dit svar Martin, altid godt at høre meninger fra andre, og blive klogere på det.

Men ved du evt. hvilken produktgruppe i samme prisklasse, der kan give succes i fremtiden?

Mvh. Besart Zogaj

Det er nærmest umuligt at svare på. Jeg ville da ønske, jeg selv vidste det. Men jeg anbefaler dig at finde en niché, hvor der ikke er alt for meget konkurrence. Læs evt. dette blogindlæg om niché webshop af Casper Blom: http://www.casperblom.dk/niche-webshops-er-det-nye/ 

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 14. Feb 12
Indlæg ialt: 490
Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Der er ingen brancher der er for cementeret til at der ikke er plads til nye spillere.

Hvis det er de produkter du ønsker at sælge Besart, kan jeg ikke se hvorfor du ikke skulle tage chancen.

Hvor intet vover, intet vinder!

Brug for hjælp til WordPress? eller mangler du en professionel hjemmeside?  -  https://prestawise.dk

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Besart,

Først og fremmest - de andre har en god pointe når de siger, at du ikke just bevæger dig ind på det nemmeste marked. Men hey, vi skal jo alle sammen starte et sted, og jeg er ikke den eneste med et affiliate site om penge heller. :-)

Jeg ved at rigtigt mange webshops i Danmark, også dine konkurrenter på USB-stik og iPhone-covers, benytter enten:

eller
  • Aliexpress.com (det samme som Alibaba, men du kan købe lidt mindre partier ad gangen her)
til at købe deres produkter.
Alibaba er verdens største B2B (Business 2 Business) marked. Du kan her købe en ladning USB-stik hjem til meget, meget små priser. Vær opmærksom på at du kan komme til at betale told af dine køb, hvis de bliver snuppet i tolden - og det gør de typisk. Tolden vil sandsynligvis udgøre et par tusinde kroner for dig.
Du behøver ikke at investere meget mere end 5-10.000 kroner for at banke en gratis shop op med fx WooCommerce eller Prestashop, få en indløsningsaftale og bestille et stort parti USB-stik hjem. Og så er du i gang.
Held og lykke, champ.
/Halfdan
Side 1 ud af 2 (14 indlæg)