Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regler for opstart af Webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kongerslev
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 56
Fra  Gamedirect Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg vil starte en Webshop op hvor jeg vil sælge spil til de fleste platforme. Jeg ved bare ikke hvilkende regler der gælder for det. Jeg er en dreng på 15 år, så det skal ikke være alt for indviklet. Jeg vil gøre det så nemt som muligt, så skal lige have lidt hjælp. 

Venlig hilsen,

Christopher 

Venlig hilsen, Christopher (Direktør-Gamedirect.dk)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:40

den ukomplicerede del af det administrative kan jeg give forslag på - hvis du er stensikker på ikke at komme over 50.000 kr i omsætning på 12 mdr efter hinanden kan du gøre det uden virksomhed - se DETTE LINK og hvilke ting der så er omkring regnskab og skat og andet

HVIS du derimod tror du kan komme op op 50.000 på 12 mdr på et tidspunkt så SKAL du være registreret for ellers får du moms og bøde for alt det du har solgt inden du registrerede dig. Det kan du høre til hvis du har mere om det - men jeg har et link så jeg har fået lov at tyvstjæle fra en ung Amino, fordi jeg synes det er en kort og god forklaring om hvordan man stifter virksomhed hvis man ikke er myndig,og så har jeg det så jeg altid kan finde det. Se DETTE LINK 

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Kongerslev
Tilmeldt 18. Dec 12
Fra  Gamedirect Skrevet kl. 20:53

Hej 

Hvordan finder jeg den selvangivelse? 

ps. jeg kan jo ikke loge ind på skat. 

Venlig hilsen,

Christopher 

Venlig hilsen, Christopher (Direktør-Gamedirect.dk)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47149
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:09

Hvorfor skulle du ikke kunne logge på  skat . som 15 årig kan du få NemID og lokke ind på skat.dk - og finde forskud og årsopgørelse - ellers ring til skat i morgen og giv dem dit CPR og hør hvorfor - eller prøv DENNE HVIS DU IKKE HAR NEMID

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 19. May 08
Fra  Ulstrup & Kjær Trading I/S Skrevet kl. 21:53

Hej Christopher. 

1. Det er et meget hårdt marked, men på med arbejdshandskerne. Det kommer til at blive hårdt :-)

2. Har du nogen erfaring, kender nogle der har el. lign.? Det betyder meget at man kender nogle der kan hjælpe og rådgive dig igennem dette forløb.

3. Det administrative kan du se I det ovenstående, men det er også utroligt vigtigt at have det på plads. 

4. Har du gjort der nogle overvejelser om Markedet du går ind på, Finansering, Markedsføring, Webshop opsættelse, osv? 

Hvis det er din første webshop, tror jeg at det kan blive en overordenligt mundfuld at starte på et så hårdt marked. Medmindre at du har en plan der kan differencere dig meget fra dine (kommende) konkurrenter? :-)

Alt i alt held og lykke med det.
Du kan søge lidt rundt her inde på forummet.
Der findes utrolig meget hjælp at hente!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)