Hej Jeg vil starte en Webshop op hvor jeg vil sælge spil til de fleste platforme. Jeg ved bare ikke hvilkende regler der gælder for det. Jeg er en dreng på 15 år, så det skal ikke være alt for indviklet. Jeg vil gøre det så nemt som muligt, så skal lige have lidt hjælp. Venlig hilsen, Christopher |
den ukomplicerede del af det administrative kan jeg give forslag på - hvis du er stensikker på ikke at komme over 50.000 kr i omsætning på 12 mdr efter hinanden kan du gøre det uden virksomhed - se DETTE LINK og hvilke ting der så er omkring regnskab og skat og andet
HVIS du derimod tror du kan komme op op 50.000 på 12 mdr på et tidspunkt så SKAL du være registreret for ellers får du moms og bøde for alt det du har solgt inden du registrerede dig. Det kan du høre til hvis du har mere om det - men jeg har et link så jeg har fået lov at tyvstjæle fra en ung Amino, fordi jeg synes det er en kort og god forklaring om hvordan man stifter virksomhed hvis man ikke er myndig,og så har jeg det så jeg altid kan finde det. Se DETTE LINK
vh