Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg skræmmer mine brugere væk med dårlige bannere.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige konstateret, at mit site viser bannere som nok skræmmer brugere væk i en fart.

Det er kun når jeg ser mit site i Explorer, som jeg aldrig selv bruger og derfor først har konstateret nu, at jeg kan se bannerreklamer for bla. regClean Pro og andre lignende reklamer (Adsense). Før nævnte reklame skræmmer nærmest brugere væk, da den viser en advarsel og opfordring til at scanne sin computer. Jeg kunne selvfølgelig blokere for adresserne, men jeg møder ikke de samme reklamer i Chrome og Firefox.

Jeg er lidt på den. Hvordan finder jeg ud af, hvilke adresser jeg skal blokere, når jeg ikke kan se dem via diverse banners ?

Mvh. John.

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 16:01

Hejsa

Er det ikke bare at kigge på bannerne i Explorer og så frasortere URL'erne i Adsense?

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 9. Mar 13
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:05

Adsense viser enten reklamer relateret til siden, eller relateret til brugerens historik. Det betyder at hvis du har et besøg fra en kunde der den sidste time har søgt efter anti virus. Så vil google huske dette og vise reklamer for dette på dit site.

Du kan altså ikke på den måde kontrollerer hvilke reklamer der kommer, men så hvidt jeg husker kan du opsætte et filter hvor du kan fravælge bestemte kategorier.

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 16:12

Tak for jeres svar.

Det er mig selv, der har konstateret de forskellige banners og jeg har ikke besøgt noget om anti-virus eller lignende. Jeg tror, at det er fordi at jeg har besøgt mit site i Explorer. De forskellige banners er Micro Soft relaterede.

Jeg vil lige undersøge, om der er et filter for kategorier, det vil jeg så bruge. Tak

Mvh. John

gratis-boligannoncer.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)