Dansk skuespiller katalog er ved at oprette ca. 30 filmskuespillerskoler for unge og 2 for voksne, hvortil vi har lavet en plakat. Inden vi sætter den i trykken, må du gerne kommentere på den, så den kan blive endnu bedre ;-)
Plakaten skal naturligvis hænges op på teatre, skoler osv. men problemet er blot, hvem skal hænge dem om! Ved du hvem vi kan kontakte? Synes ikke at være heldig på google eller eniro?!
Kan se andre har vedhæftet billeder til deres tråde, hvorledes gøres dete?
Min svage hukommelse til trods, mener jeg du kan have god succes med at sende uopfordret til "elevrådet" eller "elevrådsformanden" på dertilhørende gymnasier, handelsskoler, tekniske skoler, folkeskoler mv. (hvilket må være én af Jeres målgrupper??) hvorefter de så vil hænge plakaterne op på deres respektive opslagstavler såfremt de finder dem relevante.
Derudover findes der jo plakatmafiaen, som du vil kunne få lidt mere information om ved et par søgninger her på amino ;-))
Ellers vil jeg anbefale dig at tage kontakt til ungdomsskoler evt.? Klubber hvor de unge jo typisk "hænger ud" efter skole og om aftenen 2-3 dage om ugen.
Dén del af mit indlæg der omhandlede plakatmafiaen må du helst opfatte som sjov, da det snarere var fordi jeg selv (formoder du allerede har fundet tråden og læst den) røg med i debatten om den, og blev noget overrasket over denne "mafias" tilstedeværelse ;-))
Elevråd og ungdomsklubber derimod kan du stole trygt på at der er hold i...!