Hej Amino Nu er det ikke mig selv, der skal bruge denne her webshop, men en ven i Brønderslev, som skal bruge det. Han har spurgt mig, om jeg ikke kunne lave det, men da jeg kun lige er begyndt som webintregrator, så er jeg ikke kvalificeret nok til at lave en webshop. Men det han har skrevet til mig er: "Vi starter op med at skifte display på Ipad-Iphone og andre populære modeller. Og i den forbindelse vil vi gerne have en hjemmeside hvor man kan se priserne på servicen, og man skal samtidigt kunne købe og betale med dankort. Men siden skal umiddelbart bare være relativ simpel og måske kun bestå af ganske få undersider.. Men men men, den skal gerne være klar inden alt for længe. " Det jeg i første gang er mest interesseret i at webmasteren, har mulighed for at ringe til kunden her og har mulighed for at holde en møde med kunden, for at udspecificere kravene og hvad du kan tilbyde. Jeg har fortalt ham at han skal forvente at betale omkring de 5000,- , men det var bare en skud ud i det blå, da jeg ingen ide hvor langt tid det tager, at lave sådan en, der er jo ikke det store krav, så håber på prisen holder, da han ikke har det store krav til det :)
|
Hej Michael
Kan ikke sende dig en PM, men du er velkommen til at skrive til mig på mail@eliassorensen.dk