Hej Aminoer. Jeg søger en softwaredesigner, der kan designe et program, der skal kunne køre online. Programmet skal i store træk være en mobiltelefon simulator, der giver brugeren mulighed for at "testkøre" en telefon før man køber den. Jeg er stadig kun i planlægningsfasen, men vil gerne have nogle bud på nogle priser, hvis sådan et program skal indeholde 30-40 telefoner. Som sagt skal programmet køre online, og det skal kunne opdateres, når der kommer nye telefoner/software opdateringer. Jeg tænker også på, hvordan den letteste måde, at få fat på telefonerne på er? Om man evt bare kan downloade fx en iphone software opdatering, og så på en eller anden måde køre den på en computer gennem en emulator, så man kan se, hvordan selve telefonen ser ud "indeni", og derved ikke fysisk behøver skaffe telefonerne. Ved ikke om noget af overstående overhovedet er en mulighed, eller hvor svært det ville være at lære, hvordan man evt selv kunne lave overstående, så man i fremtiden også selv kan opdatere programmet. Det skal køre på en hjemmeside, så ved ikke, om der er nogen, der har nogen gode råd til evt. et WYSIWYG (hvis jeg har forstået det ret, ville dette være den letteste måde, at programmere et sådan program) kursus/bog, så man kan lære at designe en hjemmeside samt dette forholdsvis simple program i samme omgang. Alle svar samt råd eller kritik tages glædeligt imod, bare husk på, at jeg stadig blot er i forberedelsesfasen. På forhånd tak! Mvh. Morten |
Søger hjælp til design af program, der kører online på en hjemmeside, samt råd til vedligeholdelse og opdatering. Evt. en software designer, der kan designe programmet.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)