Det er vel ikke ulovligt - man skal registrere begge brancher - men ofte vel lidt upraktisk hvis det bliver for sammenrodet vil jeg mene - ellers seperat SE nummer?
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Men når man skriver formålsparagraffen, har jeg læst mig til at det i danmark er meget normalt at skrive en bred formulering af formålet. Det jeg er usikker på er om man kan have to vidt forskellige brancher. men du siger altså man skal registrere begge brancher, kan du uddybe det ?Ved du evt. hvor jeg kan finde yderligere info omkring dette ?
Jeg har stående i min formålsparagraf, at jeg yder rådgivning og og arbejder med køb og salg. Det er ikke specificeret, hvad det omhandler. Jeg kan ikke lige huske den nøjagtige formulering. Når du registrerer branchekoder vælger du de, der passer til hovedaktiviteterne.
på virk skal du jo registrere den eller de branchekoder du beskæftiger dig med og hvis du i formålet har flere ting som ikke kan ligge under EN branche kode skal du registreres for flere branche koder - branchekoderne kan f-eks. styre visse afgifter og andet - du gør det på virk.dk som alle andre ændringer og tilføjelser til din registrering her kan du søge branchekoder
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER