Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/ros vedr. www.hjemfisk.com

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

mark buskbjerg:

Jeg bruger lige nu selv chrome. Ingen problemer her.

Jeg omformulere teksten :-)

Tak

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander jeg kan godt fjerne stregen fra tænder og ned via PhotoShop - hvis interesseret, så kontakt mig.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Christine:

Det er oki.. som dagene går finpudser jeg siden mere og mere og finder federe billeder hist og her :-)

Tak

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 04:40
Hvor mange stjerner giver du? :

easycarcare:

Jeg ku godt tænke mig, at vide hvad det er du mener med "<title>velkommen til hjemfisk</title>?? I forhold til seo opsætning`?

Er det pga. du mener der fx. burde stå: " velkommen til hjemfisk - bestil fisk...bla bla bla" ??

Mvh. sander

Fra Thisted
Tilmeldt 16. Oct 06
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun een mening om hjemfisk-siden, og det er, at det er virkelig, virkelig dårlig stil, at I har stjålet min. 17 billeder direkte fra vores netbutik :-(

At
 I heller ikke har reageret på flere mails omkring samme, er også bare dårlig stil :-(

- og i samme periode er der blevet opdateret på nettet, men vores billeder ligger der stadig :-(

faktura sendes meget snart af sted for overtrædelsen, men det giver ikke ret til at bruge billederne, så de bedes venligst men bestemt fjernet med det samme!

Jeg er meget ked af dette skridt, men eftersom jeg ikke kan få jer i tale, så tvinger I mig til det.

Lisbeth Toft Jensen, FISKEHUSET Thisted
eButik: www.fiskehuset.com + alm. hjemmeside på fiskehuset.dk. Se også opskriftermedfisk.dk

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lisbeth.

Programmør har været på ferie så derfor har der ikke kunnet blive rettet i noget.

Hvis du føler dig stødt over brug af billeder så fair nok. Vi skal nok ændre dette hvis du mener, at disse tilhøre dig.

Billeder er af programmør taget fra nettet via google.

Du må meget gerne skrive hvilke billeder der er tale om.

Mvh. 

Sander Pennerup

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)