Når man ikke kan bestille online, så find et andet system. Evt. hvor man kan samle det hele i en indkøbskurv, og herefter afsende en mail til jer.
Er personlig ikke vild med brugen af "De". Man må godt være dus synes jeg, som du også gør nogle steder.
Der er mange underkategorier. F.eks. ved Røgvarer. I stedet for at have en masse nye kategorier når der kun er et produkt under hver kategori, så samle det hele.
Det bliver snart muligt, at bestille online via paypal. Programmør er ved, at lave det klar. Som det er nu og som det har været de sidste 8 år, så bestiller folk bare via en email el. via tlf :-)
Siden er mest lavet bare som en service så folk ka se opskrifter :-)
Ja vedr. De/du var jeg lidt i tvivl om hvilken form jeg skulle bruge.. hmm..??
Vedr. underkategorier så ja du har ret :-) Dette er noget jeg hele tiden har vidst. SKu bare lige oprette alt først.. først nu begynder jeg så løbende, at strømline det.
Jeg har ikke noget at sige til selve siden, men jeg synes facebook konkurrencen virker lidt mærkelig. Når ud udlover 10.000 kr. til like nr. 10.000, vil alle folk jo vente med at like siden indtil de når ca. nr. 10.000, hvilket resulterer i at ingen liker siden, og du aldrig når 10.000 likes.
Jeg ville omformulere teksten til Facebook konkurrencen - jeg læser det også som om at det er like nummer 10.000 der får 10.000 kroner, snarere end som en lodtrækning.
Det ser ud til at der er lidt bøvl med menuen i Chrome: