Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Adsense konti - må man ikke have flere ??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Aminoer

Jeg har på nuværende tidspunkt 1 google (Adsense) konto til 3 domæner, men har ansøgt om en ny konto for at sepererer de 3 domæner, da jeg har erfaret at flere bl.a her fra amino har oplevet at få lukket deres google konto, og dermed er afskåret fra at bruge Adsense på samtlige domæner de har tilknyttet deres Adsense konto.

Jeg fik så svaret fra google i dag og de skriver "Tak for din interesse for Google AdSense. Ved en gennemgang af din
ansøgning viser vores registreringer, at dine kontooplysninger svarer
til en aktuel godkendt AdSense-konto. Da det ikke er tilladt at have
flere konti ifølge vores programpolitikker, kan vi ikke på nuværende
tidspunkt godkende din ansøgning til programmet.
"
Jeg er da ellers ret overbevist om at der er andre her på Amino der har flere konti ?? eller er jeg helt gal på den ???

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:42
Du skal sørge for at ansøge med andet firmanavn (måske også personnavn), anden mail og helst et andet domæne end dem du allerede besidder. Men det er sandt, at det er imod deres regler at have flere konti - men sådan er der jo så meget hehe

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 11:45
Dato: 13-08-2007 11:41:50 Forfatter: Marcel Fuursted Du skal sørge for at ansøge med andet firmanavn (måske også personnavn), anden mail og helst et andet domæne end dem du allerede besidder. Men det er sandt, at det er imod deres regler at have flere konti - men sådan er der jo så meget hehe

OK tak for svaret, gælder det også med adressen/bank-kontoen ??? for den bliver jo ikke så let at ændre, de skal jo også vide hvor de skal sende pengene

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 11:47
Adresse og bank-konto har jeg ikke oplevet nogle problemer med... Jeg har ihvertfald 6 på samme adresse, som det er lige nu :)

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6571
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:49
Dato: 13-08-2007 11:45:10 Forfatter: -Tommy-
OK tak for svaret, gælder det også med adressen/bank-kontoen ??? for den bliver jo ikke så let at ændre, de skal jo også vide hvor de skal sende pengene

For en sikkerhedsskyld - Ja... få en ven eller familie til at lave en konto kun til Adsense.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)