Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

konkurrence på facebook

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har på min firma fb side lavet en lille konkurrence, der er så en som har skrevet til mig at man ikke må lave konkurrencer på sin hjemmeside, det er mod fb regler og markedføringsloven. Jeg har ikke kunne finde noget svar på fb- er der nogle af jer her som ved om det er korrekt.

Mange andre firmaer laver da konkurrencer på facebook, så jeg synes det virker mærkeligt hvis det er korrekt. Der er forskellige ting man ikke må.så som at opfordre til at dele siden, de skal trykke synes godt om- hvis de skal deltage det er jeg helt med på- men selve konkurrencen, det forstår jeg ikke hvis er rigtig, så er der jo mange som overtræder den lov mm.

Jeg håber nogle af jer kan give svar på ovenståendeSmile

Helle

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 14:14

Hej Helle.

Så vidt jeg ved, må man ikke lave konkurrencer ved at folk skal like/dele/kommentere et billede og lignende. I stedet skal man bruge såkaldte facebook konkurrence apps, som skal installeres som moduler til dit firmas facebookside.

De forskellige apps burde være rimelig nemme at finde ved at google "Facebook contest app" eller lignende. Du skal dog regne med at der i mange tilfælde skal en programmør til, for at få en app til at virke sådan som du vil have det.

Venlig hilsen,
Jonas 

Tilmeldt 16. Sep 12
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 14:18

Tak Jonas for dit hurtige svar, jamen så er det jo korrekt hvad hun siger- uhmm. ja men det må jeg jo så rette mig efter..

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 1108
Skrevet kl. 14:27

Det skal desværre lavet i en app hvis du skal lave konkurrence

www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.

Fra Aarhus
Tilmeldt 29. Apr 10
Indlæg ialt: 579
Fra  bSocial ApS Skrevet kl. 14:29

Hej Helle

Jeg har fået spørgsmålet om Facebooks konkurrenceregler rigtig mange gange, og jeg skrev derfor sidste år en dybdegående artikel om reglerne. Læs den gerne her: Facebooks konkurrenceregler

Du er velkommen til at stille eventuelle spørgsmål på Facebook.com/bSocial.dk

Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:30
Tilmeldt 16. Sep 12
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 14:38

Tak for det, jeg har lige kigget den igennem, men kan godt se at det er helt forkert det som foregår.. det må jeg lige få rettet op på. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)