Hej kære Aminoer I må have en god dag! Mange hilsner Stefanie&Simon |
Opdateret webshop - Fejl/mangler - Ris/ros
Hej Simon, Jeg synes sgu at det ser blæret ud! Læg i kurv knappens farve stikker lidt ud. Er det bevidst at i har valgt at gå videre med den røde farve, når alle anbefaler grøn el. blå? - Anders |
Ser rigtig godt ud. Jeres menuer kunne godt være lidt mere tydelige, men det vil selvfølgelig påvirke det mere stilrene design. Jeg har lige et par input:
Det var lige et par hurtige pointer herfra.
|
Jeg ved ikke om det bare er mig der er sart, men jeres online chatmodul, måtte gerne være i højre side istedet for. Ellers ser resten sgu godt ud :) Mvh Mads |
Hej Thomas, |
Hej Anders, |
Hej Mikkel, 1 God ide: Jeg tænker at lave teksten bold, men vil overveje alternativerne(farver ovs.) 2 Det er bevidst at vi har fjernet den, da det ikke gav mening i forhold til at købe produktet uden at have set oplysningerne om det. Jeg kan godt se din pointe med en "call to action" der sender potentielle kunder videre til oplysningerne. 3 God ide: Skal lige høre min kompagnon. 4 God ide: Jeg tænker evt at indsætte en linje, eller gøre "størrelse" mere fremtræden. 5 Det er bevidst, indtil vi får indkøbskurven til at spille. 6 Kan godt følge dig og i og med at alt vores SEO er ødelagt så bliver det rettet asap. 7 Der skal vi lige have fundet en løsning, der gør den mere synlig! |
Hej Mads, Det var egentlig bare et forsøg, men jo det skal vi have ændret tilbage. Tak for dit indput. |
Hej, Sad lige på telefonen og kiggede forbi, forsøgte at åbne siden - men tilpasset til telefoner kan man nok ikke sige den er. Ville bare kort nævne da, da jeg synes det er vigtigt, have muligheden for at klikke rundt på telefonerne, da det jo bliver et større og større medie. Ellers ser resten som ganske fint ud. Kan ikke se mange fejl og mangler end det der allerede er nævnt. |