Hej med jer! - Lukas |
Man må sige der er rigtig mange om budet- også som kan konkurrere med på priser fra alibaba- så hvis i kan fonde en niche indenfor det tror jeg det vil være rigtig godt for jer
Hej med jer! - Lukas |
Man må sige der er rigtig mange om budet- også som kan konkurrere med på priser fra alibaba- så hvis i kan fonde en niche indenfor det tror jeg det vil være rigtig godt for jer |
www.leatherstudio.dk - Private label læder produktion
Få lavet dine egne læder artikler, med dit firma's logo.
hvis i skal købe fra de steder du nævner, så er det uden for EU og så SKAL i registreres for import og moms og alt. Det kan du læse i DETTE LINK bl.a. De 50000 i moms er IKKE en bundgrænse selv hvis i vælger at købe varene i EU - det er med at registrere sig bare på forventningen. LÆS EVT HER.
Uanset hvor gode venner I er, så skal i dels ha et I/S eller APS hvis I skal være to der skal eje og købe fra uden for EU og I/S er i mine øjne ret tvivlsomt grundet de meget hårde hæftelser, personligt og solidarisk, og ApS lyder I ikke til at har sparet sammen til at investere i. UANSET hvad så lav en omhyggelig aftale mellem jer, også uden firma - HVEM bestemmer hvad, hvem skal arbejde med hvad og hvem må bruge hvilke penge til hvad og hvad med overskud eller underskud OG hvordan kommer den ene af jer ud igen, uden at skade den anden mere end nødvendigt Med alle de advarsler - så er det bare at komme videre - se om I vil registrere jeg - og vælge vare. Test en masse sites for priser på USB stik osv. for at se om der er plads til at I kan tjene fornuftige penge - tænk på fragt/told - omkostning til lager/dropshipping - webshop (kan I vel selv står for så godt punkt der) OG evt returneringer af varer kunderne ikke synes virker (14 dages fri returret regel) -Og test så andre varer af på samme måde, så I får indtryk af, hvad I kan tjene vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Hej. Hvis i skal importere varer kræver det Cvr reg. Og så skal man samtidig godkendes/registreres til at importere. Så med de priser du typisk finder på alibaba og ligende sider skal du regne moms og told oven i. |