Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netværk for engelsktalende iværksættere?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Malling
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Typeright Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Min forretningspartner, camille,er amerikaner og har været her i landet 1 år nu. Hun kunne godt tænke sig at finde evt. danne et netværk for engelsktalende iværksættere i aarhusområdet. Findes der et sådant netværk? Eller er der evt. nogen, der kunne have lyst til at være med til at lave et? Det er ikke så vigtig, hvilke slags virksomheder der er tale om - et bredt udvalg vil være helt fint. Camille og jeg har et lille nystartet kommunikationsfirma, med fokus på både dansk og engelsk.

Jeg håber der er nogen der har idéer eller vil være med :-)

De bedste hilsner

Mette

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 08
Indlæg ialt: 313
Fra  Your Trade Agent Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Jeg ved ikke om det findes i forvejen, jeg har aldrig hørt om det før, men der er flere engelsk talende iværksætter her inde så mon ikke at der kan samles nogen.

Jeg vil gerne være med i det netværk. Jeg bor i Aalborg og modersmål er engelsk.

 

Med Venlig Hilsen

Eric

Fra Malling
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Typeright Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Eric,

Tak for dit svar - Super at du vil være med.

Mon ikke vi kan få lokket nogle flere af de engelsktalende folk du snakker om ud af busken? :-)

 

Venligst Mette

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 41
Fra  Podworld.dk Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mette

Det lyder spændende med sådan et netværk.

Vi er i gang med at lave projekter som henvender sig på til de nordiske og engelsktalende lande.

Du/I er velkommen til at skrive til os på kontakt@podworld.dk

Vh. Mahyar og David
Podworld

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

If I were you I would definitely seek such a network via Amino. I don’t think you can find more entrepreneurs in Denmark anywhere on the net, compared to here. I would seek members for a network by writing in English as some of the people you seek may not read Danish yet og anyway be more attracted to a thread in English

You could then include those interested and responding in your list over entrepreneurs in your own network – maybe initially just keeping them all in one long English based thread on the forum, until you had formed a real network

I cannot see that it should disturb the Danes in here with a thread in English aiming at forming such a network

Br John

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Malling
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Typeright Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi John,

Thanks a lot - your answer is very usefull :-)

I think that the idea of writing in english is spot on - I'll do that and see if more interested people will turn up.

I agree with you that Amino is the best place to look for people for a network like this. I only just joined Amino a couple of days ago, but I am allready very happy I did so :-)

Best regards

Mette

Fra Malling
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Typeright Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mahyar og David,

Det lyder spændende - I hører fra mig :-)

 

Venligst Mette

Fra København N.
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 90
Fra  Circles of Business Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hello

Sound interesting, and Amino certainly is a great network for a lot of thing. 

We do networking in Amino as well as our own network, that also is an online network - Circles of Business which aims to do both open networking online groups with a strong business focus, and also closed groups, and an english spoken networking group could be a solution. 

If anyone is interested - and no matter where your are situated in DK - in forming a Business group for english spoken entrepreneurs we would be happy to give away the first 10 spots for free. 

And just to be frank, we will challenge you to use your Linkedin profile more actively, and use others means for communicating what you can do for other businesses. The elevator pitch will not be used in our business networking.

Regards

Henrik Sidenius

Circles of Business

www.circlesofbusiness.com

Fra Malling
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Fra  Typeright Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hi Henrik,

That sounds interesting - I am sure that Camille would like to join a buisness group for english speaking entrepreneurs online - if she can have a spot for free :-)

She still needs a group to meet with face to face once a month. Do you know anyone in your network near Aarhus that would be interested in that - just let me know.

Kind regards

Mette

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)