Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan forbedrede jeg performance med 680 gange - Lær om hjemmesiders hastighed og performance

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Bergholt:
Spændende setup! Jeg har rigtigt gode erfaringer med Varnish -- dog i samspil med EZ Publish, ikke Wordpress; nåede op på 25.000 requests per sekund i en synteitsk test.

Vores primære fokus er magento performance hosting. Wordpress løser bare nogle opgaver mere effektivt end magento. 

Når jeg benchmarker på vores systemer bliver datacentrets båndbredde ret hurtigt en bottleneck på den infrastruktur jeg har adgang til. Eller serverens memory til at spawne multiple client sessions. (>1000 samtidige med siege) Så jeg har ikke kunne presse vore virkeligt optimere løsninger helt endnu. Det er der, der er en helt del andre parametre der kommer i spil når det er live-users på commerce løsninger.

- Så jeg kan faktisk ikke svare på det. 

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Lukas: Hvad mener du er bedre end Varnish?

#SiteSpeed -- Jeg taler ikke om Googles PageSpeed tool, men om speedmålingerne i Google Analytics. 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Squid er et rigtig godt alternativ, eller nginx cache :)

Og de målinger i Google analytics måler ikke fuld pageload :) de måler indtil et bestemt event, så det mindste du lazy loader vil ikke blive talt med (advertisement gjort på den rigtige måde feks)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lucas - Hosting4Real:
Squid er et rigtig godt alternativ, eller nginx cache :)

De er et alternativ. - De når bare ikke varnish til sokkeholderne.

Software arkitekturen og programerrings metoderne er kodet til hvordan nutidens kernels er designet.

SQUID forventer at den skal holde styr på hvorvidt data er på disk eller i memory. Når det allerede er implementeret i OS'ets kernel så kommer SQUID Ret hurtig i konflikt med kernel metoderne i sin algoritme.

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Squid er et rigtig godt alternativ, eller nginx cache :)

Og de målinger i Google analytics måler ikke fuld pageload :) de måler indtil et bestemt event, så det mindste du lazy loader vil ikke blive talt med (advertisement gjort på den rigtige måde feks)

Er det noget, du har nogle målinger på? Alt, jeg har set af komparative analyser, falder ud til Varnish' fordel. Med undtagelse af et par enkelte test, hvor man har testet LiteSpeeds caching engine op mod Varnish. Dér vandt LiteSpeed til min overraskelse.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Men generet, opnår vi langt højere Performance med nginx som RP, end varnish feks, men i sidste ende kommer det jo også an på applikationen man skal skalere hvad der virker bedst :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper, ja vi spare ca 2ms Per pageview ved brug af nginx iforhold til varnish :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Ringkøbing
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 35
Fra  Silversnail Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)