Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg på webshop.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

@Lasse

Hent Andreas Lolk's gratis ebog om Adwords og tjek op på om Google har sat det ordentlig op. Du finder den på www.ppcprofit.dk

Kunne forstille mig at de brugte primært fleksible søgeordstyper, som resulterer i mange visninger og måske kliks - men tit ikke relevante kliks.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 17:52

Der er også andre ting der kan fører til salg end SEO osv. Nu kender jeg ikke dine trafik tal og er ikke selv ekspert i det. 

Mød dine kunder i øjnhøjde, jeg har kigger lidt rundt og har nu bestemt mig for at stoppe, fordi at en potentiel kunde ikke engang ville give dig halvdelen af den tid jeg gav dig. Men:

- Mød dine kunder i øjnhøjde. Jeg kunne ikke finde en ''kontakt os'', billeder eller noget som helst. Det ligner et site der ikke gør meget ud af andet end at tjene en masse penge, hvilket jo ikke er tilfældet.

- Er det for billigt? Folk vil ikke have tingene til den laveste pris også gå på kompromis med kvaliteten. Folk vil have den bedste kvalitet til den billigste pris. Nej, det er ikke det samme. Så måske skulle du overveje ikke at underbyde med 33% som du gør på mange af dine covers. Der er en historie om en vin i fakta der ikke solgte noget som helst. de satte prisen op fra 30 til 50 kr. så startede saglet.

- Der er nogle ting jeg ville have gjort anderledes mht designet. al den information der står under '' velkommen til techstore'' ville jeg gøre mere overskuelig. 

og dine kunder skal nok selv bestemme hvorfor de vælger dig. 

Jeg synes faktisk du har et fint sortiment i forhold til at der mange der kun kører med tilbehør til Iphones og apple produkter.

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 19:37

Hej Lasse B. Petersen.

Takker for feedback.

Enig med dig i nogle af punkterne.

Den med øjenhøjde er der lidt om. Kan gøres lidt nemmere og finde. Men det står under punktet firma oplysning, samt på alle sider i bunden...

Prisen er måske 33 % billiger som du nævne i forhold til de helt store spillere på markedet. Men gennemsnitlig reelt kun omkring 5-10%

Hvorfor jeg har lagt prisen der kan jeg godt forklare.

Vi lever i en tid hvor folk vil have det hele til det halve, og der er mange om buddet indenfor dette område Samt vi bliver oversvømmet med gratis ting fra firmaer på ex. facebook.

Firmaer har gratis fragt, pris garanti og længere returret.

Så ja der må man efter min overbevisning rette prisen til.

Den med prisgaranti tror jeg ikke er en løsning. Hvis folk finder det samme produkt billiger hos en anden, køber de det der.

Det er for "omstændigt" og skulle bruge tid på mail frem og tilbage får at gøre brug af prisgarantien.

Design delen på forsiden kan jeg godt se halter, men kan ikke helt se hvor vi ikke skal gøre potentielle kunder opmærksom på hvorfor de lige netop skulle vælge os.

/Lasse R

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 08:55

Jeg kan sagtens forstå at det virker tillokkende, men som sagt, konkurrencen er mega stor... Og det er bare svært for et lille firma at hamle op med de store i forhold til, markedsføring, søgeoptimering, konvertetingsoptimering osv osv osv.

Vi har konkurrenter der omsætter for mange millioner om året, det er lidt nemmere for dem at smide en dygtig søge maskine mand på, lad os sige han skal have 80.000 for sit arbejde i første omgang.. Til gengæld hitter de nu på alle de søgefraser der sælger .. Og hvor er vi andre så ??

Som sagt, det er slet ikke umuligt, og man kan komme langt ved at optimere end side, med alle de ting der nu skal til, men jeg ville ikke anbefale min bedste ven at starte på det markede :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 08:55

Jeg kan sagtens forstå at det virker tillokkende, men som sagt, konkurrencen er mega stor... Og det er bare svært for et lille firma at hamle op med de store i forhold til, markedsføring, søgeoptimering, konvertetingsoptimering osv osv osv.

Vi har konkurrenter der omsætter for mange millioner om året, det er lidt nemmere for dem at smide en dygtig søge maskine mand på, lad os sige han skal have 80.000 for sit arbejde i første omgang.. Til gengæld hitter de nu på alle de søgefraser der sælger .. Og hvor er vi andre så ??

Som sagt, det er slet ikke umuligt, og man kan komme langt ved at optimere end side, med alle de ting der nu skal til, men jeg ville ikke anbefale min bedste ven at starte på det markede :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)