Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

App udvikling. Hjælp!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at det er en jungle at finde rundt i app universet på internettet og siden at jeg ikke har kunne finde svar (sikkert fordi at jeg ikke har ledt nok) har jeg valgt at komme herind og spørge.

Mit spørgsmål er vedrørende udvikling af en app. For at skære det ud i pap:

Jeg har en ide. 

Jeg vil tilbyde folk en service, via min app, i form af tekst. (Næsten daglige beskeder) 

Jeg vil udvikle appen og sætte den til salg uden at jeg skal betale penge hver eneste måned for at have den.

Jeg vil betale en one-time-fee for at få den udviklet og smide den i app-store og derefter vil jeg betale apple det jeg nu engang skal for at have den stående i app-store.

Push-notifikationer vil være en luksus at have indbygget.

Hvor går jeg hen og hvem kan hjælpe mig? Det kunne selvfølgelig være rart med en dansk udvikler så man kan sætte sig ned og gennemgå ideen og design. Jeg har allerede designet det hele selv over appfurnace.com , men de tilbyder ikke push-beskeder eller at jeg kan sende min service ud dagligt i form af tekst.

Selve designet er forholdsvis simpelt, det er ydelsen der kommer til at koste kroner og appen vurderer jeg til at kunne blive solgt til mellem 70-160 kr.

Hvis nogen er interesserede i at lave dette med mig, skal de være velkommen til at kontakte mig i indbakken. Jeg er åben over for at sælge nogle % af mit eventuelle salg i app-store i bytte for udvikling af appen (eller en god pris for udvikling af appen).

På forhånd tak.

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:05

Det var også mærkeligt at poste midt om natten hvor de færreste ser indlægget. Jeg har smidt denne besked ind i håb om at det kommer ud til lidt flere her på siden.

Ser frem til at høre nogle svar.

Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 08:50

Hej Appster,

Dit projekt lyder spændende du kan kontakte mig på pc@komtil.dk :-)

Med venlig hilsen

Patrick Corell

www.komtil.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)