Hej. flot hjemmeside. Jeg savner en adresse på jeres firma. Derudover mangler jeg også at i beskriver, hvor jeres arbejdsområde er. Er der tale om hele DK, Jylland, Fyn?
Jeg synes den er dejlig enkel, teksten er klar og informativ og det er nogen dejlige billeder. På kontaktsiden ( som jeg kan læse er ny) er der to billeder, og det tog mig et stykke tid at regne ud hvorfor ( hvis jeg da har gættet rigtigt, at det er for at vise noget før-efter) jeg synes det var lidt irriterende. Men det er en fin ide, måske kunne an lave dem side om side i stedet? Og måske med to billeder, der viste en endnu tydeligere forskel ;)
HOV.. og så var der lige denne her, lille tekstfejl, fra siden "vedligeholdelse", som sprang mig i øjnene, men det er nok fordi jeg er lidt tekst-nørdet ;)
..En typisk vedligeholdelsesaftale indeholder typisk følgende punkter..
Smid det ene typisk ud, ingen grund til dobbelkonfekt :)
Rigtigt fin hjemmeside i har fået lavet jer! Men jeg et par forslag/kommentarer til jer:
1. Teksten er lidt svær at læse. I bruger fonten Gudea fra google webfonts, som i min verden ikke er særligt velegnet til brødtekst. Den er svært læselig i lille størrelse.
2. I har ingen synlig "Call to Action". Hvor vil i gerne have brugeren til at klikke? Hvad vil i gerne have brugeren til at gøre? Hvis i gerne vil have dem til at kontakte jer - så skal jeres kontaktoplysninger blinke i stå som det mest tydelige for brugeren. Lidt ligesom her: http://www.fsmbyg.dk/vi-udfoerer/tilbyg-ombyg.html - hvor det er tydeligt i toppen af alle sider (det kunne dog sagtens gøres endnu mere tydeligt med en anden farve end resten af designet f.eks.)
Hvis i vil lære lidt mere om optimering af jeres site, så kan i tilmelde jer mit nyhedsbrev på shoptips.dk - siden er ganske vidst målrettet webshops, men det er tips der i virkeligheden gælder alle, der på en eller anden måde vil sælge på nettet.
Logo'et synes jeg er lidt forvirrende. Det kan godt være at det bare er mig, men det er som om man læser det: avhavehjælp i stedet for AV Havehjælp. Og det irriterer mig lidt.
Jeg synes derimod at jeres forklaringer på vedligeholdelse, træfældning osv. er gode og jeg tror ikke I behøver en "Call to action" knap nogen steder, men måske kunne man have kontaktformular på alle sider så det er nemt at komme til at udfylde den.
Der er masser af plads til den nedenunder brødeteksten.
Vh Jens
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253