Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirts + sweatshirts med print. "Print"hus/leverandør søges.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Colbjørnsensgade 3, 2tv
Tilmeldt 20. Feb 07
Indlæg ialt: 179
Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

har en søn, som laver de fedeste print. Nu er han så hooked på, at starte eget brand. FEDT. Det støtter vi max op omkring.

Det vi leder efter er nogen som kan print inkl. produktion af selve tøjet i ordentlig kvalitet. Pris ALT inkl. 25-150/ enhed og det skal være inkl. tekstil varen (t-shirt/sweatshirt) i forskellige farver.

Printet kan vi leverer elektronisk - nogen evt håndtegnet, og I skal printe det, så det kan holde.

Markup i denne branche fra landed cost til retail inkl moms er 5,5 - 6,0, så vi snakker udsalgspriser inkl. moms i butik på 125-150 for de billigeste T-shirts og op til 600-900 for de dyreste sweartshirts evt hættetrøjer, så det skal kvaliteten jo kunne holde til.

Skriv til stig@shares.dk om hvad i kan tilbyde.

mvh stig

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 32
Fra  DinTanktop.dk Skrevet kl. 20:24

Jeg hopper lige med på den her.
Kontakt: Magnusloev@live.dk 

DinTanktop.dk - Her sælger jeg og min partner tanktops til mænd. 

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 16:57

Hejsa - prøver da lige at genaktivere. Har fået 1 enkelt.

Der må være et par stykker?

tak Stig

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 14:05

Hej Stig.

Måske har jeg ikke læst det ordentligt, men jeg kan ikke helt finde ud af hvor mange styk af hver tekstil/print der er tale.

Umiddelbart lyder 25 kr. for en t-shirt MED print meget lavt, med mindre det købes i Østen i 1000vis af eksemplarer. Selv vores billige kampagne t-shirts koster i omegnen af 20 kr. uden tryk.

Jeg ved det ikke, men det kunne være årsagen til at ingen rigtig har lyst til at byde ind på opgaven.

Tilmeldt 20. Feb 07
Skrevet kl. 15:41

Hej Søren - enig med de 25, men jeg skriver 25 - 150?

Kan være vi gerne vil snakke med jer, om hvad i kan. Til at starte med er det jo meget få ex - og så er jeg med på, at 25 ikke holder nogen steder, men det er også fint nok, hvis prisen er 30 for 2000, men 75 for 10. Vi skal bare kende stykprisen til senere brug, da vi ikke gide skifte leverandør, hvis vi pludselig vil lave 100, 500 eller 1000 stk om nogle år.

stig

Fra Odense
Tilmeldt 30. Jul 09
Indlæg ialt: 133
Fra  Idé-Sign Skilte & Solafskærmning Skrevet kl. 11:37

Hej igen.

Ok. Jeg forstod det måske bare sådan at de kr. 25,- var for t-shirts og de kr. 150,- var for sweatshirts.

Vi vil gerne hjælpe jer med opgaven. Vi er rigtig skrappe til de mindre oplag, men vores produktionsapparat er ikke gearet til de store oplag. Der skal du have fat i nogle andre :-(

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)