Hej alle jer Aminoer, jeg er kun 16 år, og jeg har allerede startet min egen lille webshop op, ved navn http://ilikeshopping.tk/ Jeg er jo ret ung, og derfor har jeg selvfølgelig ingen sådan 'rigtig' erfaring. Så jeg tænkte om nogle af jer mere erfarende kunne kommer med nogle gode råd og vejledning til hvad man kan og skal gøre med alt lige fra SKAT til annoncering, og til gode måder at vække folks interesse og købs-lyst på.
Mange hilsner herfra |
Hej Thomas
Fedt at læse du er startet op med egen webshop.
Jeg har et lilel råd til dig her.
Sørg for at få lidt mere beskrivelse på din webshop så den bliver bedre søgemaskineoptimeret.
Umiddelbart er mit bud udfra det du har til salg at du kan prøve at lave nogle "snebolde" og få dem til at rulle på Facebook.
Find på nogle sjove og anderledes måder at markedsføre dig på. Sjove videoklip, tekster eller andet som får brugerne til at klikke ind.
Det er vigtigt at vise sine produkter frem også i andre medier.
Ved det er hurtige råd, men der er jo så mange ting der skal tænkes på og massere af råd og vejledninger når man starter op.
Klik ind og tilmeld dig iværksættermagasinet Start Op. Her vil du være godt opdateret og kunne finde rigtig mange gode fif i tidligere udgivelser.
Du tilmelder dig på: www.startopmagasinet.dk
De Bedste Hilsner
Ronni