Jeg er i fuld sving med at opsætte en nyheds-side målrettet nyttig viden til iværksættere, mindre virksomheder og lignende. Ambitionerne med siden er at den på sigt skal blive reklamefinansieret og skovle nogle gode penge ind, men ellers skal den blot stå som et sjovt projekt.
Jeg har i øjeblikket 100 % styr på markedsføringen og hjemmesiden. Hvis du (eller kender en) har tid og lyst til at skrive nogle spændende historier, nyheder, tests af diverse produkter - kan dette måske blive starten til et godt samarbejde. Det er indtil videre på hobby niveau og ulønnet, men du har mulighed for at få profileret dit navn og blive publiseret - eller bruge det til at profilere din egen hjemmeside.
Har du lyst til at høre mere så smid mig en mail på kb(snabela)consultus.dk
PS! Tager du gode billeder, tegner sjove striber (tegneserie) eller andet som er relevant på en informations/nyhedsside hører jeg meget gerne fra dig.
Glæder mig enormt til at komme i sving og starte dette lille sjove projekt op.
Hvad er forventningen til antal af artikler? Hvilke rammer, hvis nogen, er der for artiklerne? Kan der skrives om hvad som helst?
Hej Nordentoft
Jeg levere selv dagligt en artikel og mine forventninger er at der dagligt kommer 10 nye artikler. Der er ingen umiddelbar rammer, så længe artiklen/nyheden/testen er godt skrevet og ikke støder nogen. Målgruppen er iværksættere og erhvervsliv generelt.
Spændende projekt, jeg håber at høre mere til. Personligt har jeg svært ved at se det store behov, så jeg tror siden vil få behov for en anden vinkling, end sider som Startvaekst.dk, Amino.dk etc.
Når du har fået hjemmesiden op at stå, må du gerne smide et link i tråden, for den vil da være interessant at se.
Tror desværre det bliver svært at finde en dygtig tekstforfatter der vil levere 10 artikler dagligt, ulønnet. Du kan forhåbentlig finde en der brænder for det, som dig selv.
Det lyder spændende. Jeg er af en lidt ældre dato, har prøvet lidt af hvert, fra start af virksomhed, konkurs, markedsføring og skab salg på et nyt marked. Så har du brug for noget jeg kan levere, så siger du bare til.