Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksklusivt kontorhotel i Hvidovre - er der et marked?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi har her i firmaet fået tilbudt et utroligt lækkert kontorlokale, som vil være oplagt at omdanne til kontorfællesskab/kontorhotel. Vi er udmærket tilfredse med at bo hvor vi gør nu, hvorfor vi sagtens vil kunne blive boende hvis projektet her ikke bliver til noget. Af den grund har jeg også valgt at oprette denne tråd fra en ny konto, og ikke min eksisterende Amino-konto. Lad dog ikke det afholde dig fra at svare på tråden her :)

Mit spørgsmål er følgende: Vil der være grundlag for nedenstående koncept, og er der allerede nu nogle som kunne være interesseret på længere sigt?

Placeringen: Hvidovre Kommune. 3 min fra motorvejen og 10 min på cykel fra de to nærmeste S-togs stationer. Gratis parkering på grunden, og bus næsten direkte til døren. 10 minutters kørsel fra fisketorvet, 11 fra lufthavnen. 12 fra Øresundsbroen og 13 min fra Rådhuspladsen.

Lokalerne: Totaltrenoverede ved overtagelse (lokalerne er helt rå nu). Moderne indretning med afskærmning i glas, flotte mørkegrå tæpper samt hvide lofter og lækkert lysindfald fra vinduespartierne. 

Faciliteter:

- Helt nyt køkken

- Helt nyt toilet/bad

- Gratis mødelokale

- Gratis fibernet

- Gratis parkering

- Gratis kaffe/the

- 24/7 adgang

- Rengøring af fællesarealer + kontorpladser inkluderet

- Adgang til rabataftale på firmatelefoni, og gratis udlån af centralt kontorplads/mødelokale i Århus ved behov (først til mølle)

Priser:

Åben kontorplads (møbleret) 2000 DKK/md.

Eget kontor (1-2 pers.) 3900 DKK/md.

Eget kontor (2-3 pers.) 4900 DKK/md.

Ovenstående estimat for de lukkede kontorer er baseret på at de skal være rummelige og have massere af plads. Har man ikke noget mod at sidde tæt, burde man uden problemer kunne klemme et ekstra skrivebord ind.

Kunne ovenstående være interessant? Og lyder det ovenstående rimeligt?

Alle svar fra jer modtages med kyshånd

På forhånd tak!

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det ser da ganske fair ud. Jeg har en kammerat, der søger kontor i Storkøbenhavn som jeg vil lige vil henvise til dette indlæg

Held og lykke :)

Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej vi er meget interesserede, kan du ikke sende en pm?

Fra Askeby
Tilmeldt 29. Mar 09
Indlæg ialt: 492
Fra  Pronto Callcenter Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden at være interesseret til egen virksomhed vil jeg da lige pippe med og sige at jeg bestemt tror der er et marked for det, og det er meget rimelige priser du lægger ud med.

Skulle du være interesseret i en samarbejdspartner til en rabataftale på telefonpasning siger du bare til ;-)

Telefonpasning her.

Ingen binding, intet abonnement, 14 dages gratis og uforpligtende prøveperiode

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)