Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En idiotsikker guide til Authorship

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Indlæg ialt: 443
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola Aminos!

Nu har jeg efterhånden gennemlæst 20-30 guides til at implementere google authorship på sit website, både danske og engelsk guides.

Jeg er stadig ikke blevet klogere, da de forskellige guides har en tendens til at springe nogle trin over, som en idiot som jeg ikke ved noget som helst om, og som forfatterne af diverse guides formentlig ikke tænker over, da de trin nok er logik for dem.

Anyway, jeg har som sagt stadig ikke fundet en fyldestgørende guide til authorship, så hvis du lige ligger inde med et link til den helt rigtige idiotsikre guide til mig, så ville jeg blive super glad :-).

På forhånd tak for hjælpen

-Mads

Granlymarketing.dk - Webtekster til online markedsføring

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 13:45

Hej Mads

Det ville hjælpe lidt, hvis du kunne beskrive, hvor det går galt for dig. Jeg har selv skrevet en guide, der forsøger at samle det hele op lidt lavpraktisk her: Guide til auhthorship - og den vil jeg da meget gerne optimere, hvis der mangler nogle detaljer. 

Så beskriv hvad dit helt konkrete problem er - så skal jeg gerne forsøge at hjælpe dig igennem.

\Mikkel

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 13:47

Hey Mikkel

Hopper lige ud og handler, så tjekker jeg den, når jeg kommer tilbage og gi'r en tilbagemelding. :-)

Tak

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 13:56

Guiden som alle kan finde ud af findes også i PLUS-LEX sammen med en hel masse andet guf om G+.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:38

Jeg har lavet en, der umiddelbart bør leve op til ønskerne.

Du kan læse den på Kommunikationsforum: Google author guide

En anden mere pædagogisk opsætning finder du fra mig på Google-Optimering.dk

Jeg er sikker på, at vi kan hjælpe dig på vej, hvis du render ind i problemer.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 15:15

Tak for svarene alle 3.

@Mikkel - Jeg fulgte dels din guide og dels Anders Saugstrups video, og den siger i det der richsnippets testing tool, at det skulle fungere. Men når jeg søger på min side på google, viser den stadig intet billede. Er det noget, der kan tage lidt tid for at fungere, eller skal jeg panikke igen? :)

-Mads

Fra Korsør
Tilmeldt 20. Jul 12
Fra  Granly Marketing I/S Skrevet kl. 15:19

Lige en ting til i øvrigt; stort set alle guides snakker om det der rel author-halløj, men det bruger Anders da på et intet tidspunkt i videoen - Hvordan kan det være? Og har det nogen betydning?

-Mads

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1761
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 15:40

Som du kan se i mine guides er der generelt 2 metoder.

1: hvor du benytter koder i <head>
2: hvor du benytter bekræftelse af forfatterskab.

Rel metoden fungerer forholdsvist hurtigt, men det er forskelligt fra website til website.

Der kan sagtens gå et par uger før du ser dine bileder popper på i søgeresultaterne, der kan også gå timer.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 16:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det vises i rich snippet tool, så er det korrekt sat op og så er der ikke meget mere du kan gøre. Men det er kun Google der ved og bestemmer om og hvornår der rent faktisk vises billede i SERP. Der er INGEN garanti for at dit billede vil blive vist, men giv det et par uger og se om det ikke ændrer sig.

Hvis du ikke roder direkte i koden - så skal du ikke selv bekymre dig om "rel=" tagget. Det klarer Yoast SEO plugin for dig i dit tilfælde(og i Anders video).

\Mikkel

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)