Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad for en virksomhed skal jeg starte?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er :)

Jeg er ny her på siden, men har længe tænkt over at starte en webshop.

Det jeg synes er virkelig fedt og det jeg brænder for, er selve processen fra start, til det hele bare kører.
Derfor er det ikke så vigtigt for mig, hvad det er jeg skal sælge.

Mit spørgsmål er så:
Hvad er for nogle produkter sælger godt for tiden. Måske er der nogle nye upcoming produkter der bliver populære.
Jeg har ikke det største rådighedsbeløb så det skal helst ikke være noget der er alt for dyrt.

Håber i kan hjælpe med nogle gode forslag.

Vh. Søren

Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 13:29

Hej Søren,

Jeg vil mene at det er netop et af de ømme punkter, hvor folk nok vil holde deres viden tæt ind til kroppen? Hvis de ved, eller har et bud på hvad der sælger godt, så laver de nok bare shoppen selv? :)

- Thomas

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 13:52

Hvis det skal være en god webshop og en succes så er det ikke nok at kun brænde for processen. Du bliver nødt til at brænde for det du sælger.

Modspørgsmål;

- Hvad kan du?

- Hvad har du erfaring med?

- Hvad er du god til?

Indenfor det felt som du kan/har erfaring med/er god til - hvad er det der rykker for tiden?

Så har du selv svaret...

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 15:38

Hvis jeg har et svar. Jeg vil gøre det selv

Jeg tror det er den ting. Ingen kan hjælpe med.

Du skal finde den type varer selv.

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Fra Slagelse
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Wisely Consulting Skrevet kl. 15:45
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kig på nogle udlandske sider og se om du tror det er noget du kan få her til Danmark :)

Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:11

Festlastbiler.dk:

Hvis det skal være en god webshop og en succes så er det ikke nok at kun brænde for processen. Du bliver nødt til at brænde for det du sælger.

Modspørgsmål;

- Hvad kan du?

- Hvad har du erfaring med?

- Hvad er du god til?

Indenfor det felt som du kan/har erfaring med/er god til - hvad er det der rykker for tiden?

Så har du selv svaret...

Tak for svaret. 

Jeg så denne her video: http://www.amino.dk/tv/casper-blom-fra-billigegolfbolde-dk

Casper interesserer sig slet ikke for golf eller noget der har med det at gøre, men alligevel blev det en rigtig god forretning for ham..

Derfor tænker jeg det også kunne lade sig gøre i mit tilfælde :) 

Fra Havdrup
Tilmeldt 2. Sep 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Festlastbil.dk ApS studenterkørsel Skrevet kl. 19:45

Korrekt med hensyn til golfbold historien.

Her fandt en fyr med visioner en vare som var billig (brugt), som han kunne købe lokalt her i Danmark og som der var efterspørgsel efter (fra golfspillere). Desuden var den meget "lowtech". De skulle bare vaskes og sorteres (mærkevarebolde/ikke mærkevarebolde) og sælges.

Men hvis man ser på de fleste andre produkter er det varer man skal finde i udlandet (måske mest fra Kina), importere til Danmark og så finde kunder til. Så hjælper det hvis man ved noget om produktet, markedet og kunderne,

Lad mig give dig et eksempel på en produktgruppe som er "hot" i øjeblikket. LED pærer i forskellige afskygninger. De er små (billige i forsendelse), de kan købes billigt i Asien og der er en efterspørgsel siden der er mange danskere som vil spare på elregningen.

Men hvis du skal sælge LED pærer så bliver du nødt til at vide noget om belysning, noget om elektricitet (volt, watt og ampere), pæretyper, CE certificering (de skal helst være godkendte til brug i DK), man skal vide noget om prisniveauet, om hvilke pærer som sælger (så du ved hvad du skal købe ind), finde de rigtige leverandører at købe dem fra til de rigtige priser (og den rigtige og helst gode kvalitet), finde ud af hvordan du skal markedsføre dem, mod hvilke kundegrupper og i hvilke medier. Alt i alt så skal du virkelig "brænde" for den idé om at LED pærer er det nye sort. Det nye miljørigtige måde at få belysning i sit hjem og sin virksomhed.

Set i det lys (no pun intended) er processen om hvordan man bestiller en ledpære fra en leverandør og får den leveret til en kunde en meget lille del af virksomhedens setup.

/Bengt

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 20:22

Sørensørensen:
Måske er der nogle nye upcoming produkter der bliver populære.

Måske skal du satse på snerydningsudstyr. Jeg tror at det bliver en mangelvare i den nærmeste fremtid WAUW.

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)