Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny ide til webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej derude! Er helt ny i faget - dvs jeg leger stadig kun med tanken om en webshop. Jeg er kommet på en ide som IKKE findes mange af. Nu ved jeg ikke om det er fordi den er god - eller om det er fordi den er så skidt at der ikke vil være salg i det. Hvem kan jeg spørge til råds - hvor kan jeg henvende mig uden at være i tvivl om, om ideen bliver stjålet? På forhånd tak! CM07
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 33
Fra  DJroom.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har en god ide, er der helt sikkert andre der også har haft den. Det vil jeg mene er tilfældet i 99/100 tilfælde.

Så grunden til at du ikke ser den idag, vil nok være at andre ikke er så passioneret omkring den, eller har fundet udfordringen for stor.

Så jeg ville synes at du skulle dele dine udfordringer her på amino, og lade dig blive inspireret af de svar der måtte komme. Amino er fyldt med meget kompetente folk der ikke er blege for at dele ud af deres erfaring. 

Alternativt findes der forskellige vækstcentre rundt omkring i DK, hvor konsulenter kan stå til rådighed med vejledning indenfor iværksætteri og deslige. Men der må du nok forberede dig på en noget længere, og måske også dyrere process.

God fornøjelse :)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)