Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

blokkeret af Avast

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Nov 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine kunder med Avast installeret kan ikke bruge min webhsop. Flere stamkunder er meget utilfredse.

Den er blokket! Jeg aner ikke om det er en fejl fra deres side eller en personlig hetz. Og de svarer ikke på emails vedr dette.

Desuden har jeg svært ved at gennemskue problemets omfang og hvad jeg reelt kan gøre.

Min website hoster kan ikke hjælpe mig siger han.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 22:12

lisenp:
Min website hoster kan ikke hjælpe mig siger han.

Så skift. - Det kan nemlig lige så godt være ham den er gal med. Så det bør han undersøge. - Så gør han ikke det skal du nok finde en der interessere sig lidt mere for sine kunder.

Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 2
Fra  Nej til Knive ApS Skrevet kl. 22:22

Hvad for et hostingselskab benytter du?

Tilmeldt 19. Nov 12
Skrevet kl. 23:50

Wannafind og CubitMedia...

Tilmeldt 19. Nov 12
Skrevet kl. 23:52

ps Cubitmedia siger at hans teknikere har undersøgt sagen og at jeg er blokkeret af Avast. Og at dette kan være en fejl eller en personlig hetz, sidstenævnte virker nu ret mærkeligt. Han siger også at han intet kan gøre ved problemet.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:37
Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:46
http://forum.avast.com/index.php?topic=105674.0

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 08:49

Jeg bruger Avast og bliver som du skriver blokeret på grund af malware, der af Avast defineres med

"It includes worms, viruses, Trojans, spyware, most rootkits, some types of adware, and other such unwanted intruders."

Der kan jo være en eller anden form for lille add, der installeres ved brug af din hjemmeside eller andet - det kan være ganske harmløst, men et virusprogram skal naturligvis afvise det. Prøv at gå i dybden med de tekniske oplysninger for din leverandørs side - eller tal med dem igen. Jeg kan ikke erindre at jeg nogensinde har haft problemer med en webshop. Så hvis de ikke selv kan fortælle, hvad deres webshop gør når den kører på i en browser, så vil jeg også finde en anden leverandør.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)