Hej Som i kan se på billedet, så når man søger på f.eks. smartguy, så kommer der flere resultater frem. Hvordan gør jeg så det samme sker for min side? Mvh Andreas |
Følger lige med
De kommer helt af sig selv, når du har haft en 1 plads i Google, i en længere periode. |
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Ja rigtigt som Jonas nævner. De kaldes Site links, se også her http://www.concept-i.dk/blog/google-sitelinks.html Ib Abildgaard Råd & Mal |
Hvor ændrer man rækkefølgen i webmaster tools? Jeg synes ikke jeg kan finde det... |
Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER Ring for tilbud tlf: 40431253
Jeg umiddelbart heller ikke mene at du kan ændre rækkefølgen, men du kan vælge at slette nogle... |
Du kan ikke ændre i rækkefølgen, men du kan slette et eller flere, hvis de ikke er passende. |
Google bestemmer rækkefølgen kan jeg forstå ? Men ud fra hvilke parametre |
Ja både og, sitelinks kommer også hvis man ligger nr2 eller nr3... |
En kombination af indgående links til de enkelte undersider, sitets egen struktur og dermed tilsigtede (eller utilsigtede) promovering af visse URLs danner et billede, som Google benytter til at sætte rækkefølgen - og også til at afgøre hvilke URLs, der kommer med som sitelinks. |