Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

trustpilot.dk i Uk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ville lige høre om der er nogle derude, der ved om trustpilot er ligeså stort i feks. Uk som der er i dk. Jeg har søgt på ca 20 UK virksomheder og der var højst 4 af der havde anmeldser og dem der var, havde kun i gennemsnit 4 anmeldelser. 

Bruger de en anden hjemmeside hvor de anmelder firmaer eller er de bare ikke lige så gode til at få deres kunder til at skrive om dem?

Vh

Tim

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 20:04
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Mar 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 10:07

Hej Tim,

Jeg ved at Yelp konkurrerer med Trustpilot i UK, som ekomi gør det i Tyskland. Men kun 4 ud af 20 lyder godt nok underligt? Når jeg er inde på Trustpilot.co.uk ser det da ud som om at der er rimeligt med aktivitet derovre? Kan være at du søger inde på en branche hvor kendskabet til trustpilot ikke er særlig højt endnu?

- Thomas

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 14:00

Jacob:

Benytter du www.trustpilot.co.uk eller www.trustpilot.com ?

Umiddelbart kender jeg ikke alternativernes størrelse, men tanken falder hurtigt på yelp.co.uk

.dk, men er det ikke lige meget hvilken man bruger ? Jeg prøver yelp.co.uk

Tak for input :)

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 14:02

Thomas L:

Hej Tim,

Jeg ved at Yelp konkurrerer med Trustpilot i UK, som ekomi gør det i Tyskland. Men kun 4 ud af 20 lyder godt nok underligt? Når jeg er inde på Trustpilot.co.uk ser det da ud som om at der er rimeligt med aktivitet derovre? Kan være at du søger inde på en branche hvor kendskabet til trustpilot ikke er særlig højt endnu?

- Thomas

Altså det er hjemmesider der sælger e-cigaretter, og ja der var kun ca 4 ud af 20 hvor der var anmeldelser.

Når men tak for input :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)