Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal man til at bruge addblokker her på Amino?

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,6 stjerner givet af 14 person

Jeg vil/må ikke nævne navne. Men et vist regnskabsprogram-firma er ved at få mig op i det røde felt.

HVER gang jeg skifter side får jeg deres åndsvage reklame postet lige i fjæset. No

Et lille hint, også til Jer, som gerne vil reklamere for Jeres produkter - Lad være med at lave reklamer som popper op og fylder skærmen, og som man aktivt skal lukke ned for selv!

Hos mig personligt afføder det kun en ting - jeg sætter det "uheldige, irriterende" firma på min liste over steder hvor jeg ALDRIG kommer til at handle.

 

 

Fra solbjerg
Tilmeldt 19. Feb 10
Indlæg ialt: 116
Fra  Skive AutoPit Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med dig...

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

At bruge adblocker svare til at gå i netto med et sugerør, og dyppe det i mælken.

Amino tjener penge ved at have annoncer på, mister man visninger så mister man også annoncekroner. Du kan vælge at blive Amino+ og slippe for det, samtidigt med at du får en masse andre fordele så bidrager du også til Amino's udvikling. Eller du kan finde dig i at Amino er en forretning der skal tjene penge, og leve med reklamerne. 

Desuden er der vidst flere ting som adblocker blokere for på Amino, f.eks. privatbeskeds knappen på brugerprofiler (Det kan vidst indstilles)

Når det så er sagt, så er der fandme mange annoncer som er pisse irreterende, og jeg er enig i dig i at de er pisse belastende og mærkeligt at virksomhederne ikke tænker over at det genere folk. 

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Eller også skal du fikse din browser så den tager imod cookies, så den ikke kommer op hele tiden. Det er sådan at når du har lukket den så bliver den ikke vist på hver side du kigger på.

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Herlev:

Eller også skal du fikse din browser så den tager imod cookies, så den ikke kommer op hele tiden. Det er sådan at når du har lukket den så bliver den ikke vist på hver side du kigger på.

Jeg har ikke set annoncen, men de popups som Amino plejer at køre med er det kun meningen at man skal se 1 gang. Så hvis man får dem flere gange, så har du helt sikkert ret. 

Fra Nibe
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 18:52
Hvor mange stjerner giver du? :

den eneste der går mig på er den der pupper op i hovedet. alt det andet er fint nok. amino skal jo også tjene penge :)

Du kan få et overblik over de bedste streaming tjenester i danmark.

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 7 person

99 kroner. Så lidt skal du af med, hvis du gerne vil være helt fri for at komme op i det røde felt.

Jeg kan selvfølgelig ikke forhindre dig i at bruge en adblocker, ligesom jeg heller ikke kan forhindre folk i ikke at betale skat, i ikke at samle hundenes efterladenskaber op og så videre. Men jeg må have lov til at sige, at de folk, der bruger en adblocker på Amino, i den grad mangler moral.

De vil gerne nyde den enorme ressource, som Amino jo rent faktisk er, men de gider ikke betale noget for det. De gider ikke betale i kroner og ører, og de gider heller ikke betale med et kort øjeblik af deres tid. Det er simpelthen bare så usselt.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Det er vel ret nemt.

Vil du ikke støtte Amino med deres overlevelse, så kan gå over på Ekstrabladet i stedet og læse om Linse Kessler i stedet. Der er ingen som har tvunget dig til at blive. Reklamer er et nødvendigt onde.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu heller ikke at det er dårlige annoncer de viser her på Amino. Synes nu det er meget lækker at kunne få 2 måneder gratis regnskabsprogram :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Holdgaard:
over på Ekstrabladet i stedet og læse om Linse Kessler i stedet
Ja det er hvad jeg kalder en trussel  Big SmileBig SmileBig Smile - nå men jeg er jo helt enig - reklamerne financierer jo en stor del af showet - jeg havde en gang adblocker - syntes det var smart, men har smidt den ud for år tilbage. Jep - husk at tillade cockies så burde den kun komme en gang sådan en popup

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 4 (32 indlæg)