Det jeg umiddelbart lægger mærke til først er, at jeres søgefunktion ikke lader til at virke helt optimalt... Fx søgte jeg på "krædsebræt" og fik 0 resultater. Jeg kiggede lidt rundt på siden og fandt ud af, at det er fordi I kalder det "kradsetræer". Det samme når man søger på "seletøj"... I kalder det "seler", så man finder intet på seletøj. Så jeg ville nok fokusere på at forbedre søgefunktionen en smule. :)
Det jeg umiddelbart lægger mærke til først er, at jeres søgefunktion ikke lader til at virke helt optimalt... Fx søgte jeg på "krædsebræt" og fik 0 resultater. Jeg kiggede lidt rundt på siden og fandt ud af, at det er fordi I kalder det "kradsetræer". Det samme når man søger på "seletøj"... I kalder det "seler", så man finder intet på seletøj. Så jeg ville nok fokusere på at forbedre søgefunktionen en smule. :)
Rigtig god observering - jeg synes vi imødekommer den lidt ved at når man fx begynder at taste "sele" vil den selv komme med forslag - men vi skal helt sikkert have kigget på en "mente-du?" funktion
Når jeg fx trykker på hundetilbehør så står der at der er ingen varer i denne kategori ?
Syntes også at jeres kurv i siden fylder for meget, ikke det jeg har brug for at se år jeg ankommer til siden, hvorfor er den der når i har en fin en i hjørnet.
Når jeg har lagt noget i kurven står der under fragt, altid gratis :) personligt syntes jeg det virker mere proff med 0kr
Men vigtigst få kigget på de underkategorier de er ikke særlig brugervenlige som de er nu.
Det er ikke sikkert jeg ved hvad jeg vil have når jeg kommer forbi jeres shop så jeg skal fristes.
Når jeg trykker på hundetilbehør skal jeg bombes med muligheder( produkter) Og så skal underkategorierne værer i siden så jeg kan filtrere der eller vælge på en anden mere diskret måde end nu, men igen bare min mening.
Mere brugervenligt er det at i retter jeres søgefunktion til så det kommer frem lige meget hvordan man staver det og med fejl, sele, seller, seler selder mv
Ved det tager tid men lækkert med en søgefunktion der sparker røv.
Der skal ikke være så mange muligheder, bare direkte til produktet.