Vi har før herinde fået kritik af vores nuværende hjemmeside, som vi stortset alt sammen har taget til os, og det har mundet ud i et nyt brand, ejet af vores firma. Vores nye brand er BilligeDyreartikler.dk - og den kan du finde på http://billigedyreartikler.dk (uden udråbstegn som nogen venligt har gjort opmærksom på
Vi vil meget gerne have ny kritik på denne hjemmeside, selvfølgelig gerne af den negative KONSTRUKTIVE slags, hvor du forklarer dit irritations moment, og hvad du synes ville løse problemet. Også bare et godt råd om hvordan vi vil kunne lokke endnu flere kunder til.
Vi håber meget I gider hjælpe os!
P.S. Vi er klar over at vores one page checkout ikke virker pt., vi har sat en programmør på opgaven
Første ting herfra er at jeres logo ikke er aktivt link tilbage til forsiden så ikke nemt at klikke tilbage til start.
Ved ikke om det er fordi jeg sidder på en lille skærm (ipad)
Men ser ingen produkter før jeg ruller ned.
Ville måske prøve at bytte om så man ser en masse produkter og gode priser som det første og når man rammer bunden få muligheden for at vælge hund eller kat.
Gen også jeres tekst til bunden med lidt godt seo guf i, folk læser det ikke alligevel, men google gør.
Dette er min personlige mening, syntes det virker godt når man ser en masse af det man er der for som det første.
Steffen, hvorfor har i valgt den skal hedde /da/ til sidst?
Det er faktisk et rigtigt godt spørgsmål, det er der jo ingen grund til at den gør pt. - jeg har formentlig rodet med en indstilling, det har jeg ikke været obs på at den gør
EDIT: Det er simpelthen lige blevet ændret ved at deaktivere det engelske sprog!