Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god omgang kritik, og din mening søges!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Indlæg ialt: 90
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi har før herinde fået kritik af vores nuværende hjemmeside, som vi stortset alt sammen har taget til os, og det har mundet ud i et nyt brand, ejet af vores firma. Vores nye brand er BilligeDyreartikler.dk - og den kan du finde på http://billigedyreartikler.dk (uden udråbstegn som nogen venligt har gjort opmærksom på Smile

Vi vil meget gerne have ny kritik på denne hjemmeside, selvfølgelig gerne af den negative KONSTRUKTIVE slags, hvor du forklarer dit irritations moment, og hvad du synes ville løse problemet. Også bare et godt råd om hvordan vi vil kunne lokke endnu flere kunder til.

Vi håber meget I gider hjælpe os! Smile

P.S. Vi er klar over at vores one page checkout ikke virker pt., vi har sat en programmør på opgaven Super Angry

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:12
Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 17:13

Jeg kan heller ikke få dit link til at virke Smile

Page not found

Natasha

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 17:17

Der havde simpelthen lige sneget sig et udråbstegn med i webadressen - den skulle gerne virke nu Smile

Mangler du noget til din hund eller kat? Klik ind og se vores skarpe priser her.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 17:19
Var kreativ og gå på google.

Første ting herfra er at jeres logo ikke er aktivt link tilbage til forsiden så ikke nemt at klikke tilbage til start.

Ved ikke om det er fordi jeg sidder på en lille skærm (ipad)

Men ser ingen produkter før jeg ruller ned.

Ville måske prøve at bytte om så man ser en masse produkter og gode priser som det første og når man rammer bunden få muligheden for at vælge hund eller kat.

Gen også jeres tekst til bunden med lidt godt seo guf i, folk læser det ikke alligevel, men google gør.

Dette er min personlige mening, syntes det virker godt når man ser en masse af det man er der for som det første.
Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 17:20
http://billigedyreartikler.dk/da/

Jo nu virker logo som tryk, fik den bare ikke til det før
Tilmeldt 7. Nov 11
Skrevet kl. 17:25
Evt at underkatagorier også vises som underkat under hundetilbehør i sidemenu fx.

Det gør det nemt at komme rundt på siden hvis man er på hundesenge og gerne vil til halsbånd
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:31

Steffen, hvorfor har i valgt den skal hedde /da/ til sidst?

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 17:33

Olina:
Evt at underkatagorier også vises som underkat under hundetilbehør i sidemenu fx.

Det gør det nemt at komme rundt på siden hvis man er på hundesenge og gerne vil til halsbånd

Er glad for at du fik logoet til at virke Smile

Jeg vil få kigget på at lave en "tree-menu" ude istedet for kun overskrifterne Smile

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Jul 12
Fra  BilligeDyreartikler.dk Skrevet kl. 17:34

Internexus:

Steffen, hvorfor har i valgt den skal hedde /da/ til sidst?

Det er faktisk et rigtigt godt spørgsmål, det er der jo ingen grund til at den gør pt. - jeg har formentlig rodet med en indstilling, det har jeg ikke været obs på at den gør Smile

EDIT: Det er simpelthen lige blevet ændret ved at deaktivere det engelske sprog!

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)