Hej Amino'er.
Hvordan syntes i det lyder? Evt. kom med andre bud på hvordan man kan gøre det. Alt input kan bruges! På forhånd tak :) |
Hej Emil.
Jeg tror ikke helt jeg har fanget, hvem der skal byde, og hvad de skal byde på?
Jeg kan tale lidt med om byggetilbud, der ærlig talt ikke fungerer ret godt. Jeg har selv valgt IKKE at være en del af det, da de fleste nemlig vil have penge, uden nødvendigvis at gøre noget som helst for mig. En af deres sælgere ville gudhjælpemig have 12.000 halvårligt
Jeg synes ikke om konceptet, at jeg betaler "dig/byggetilbud" en masse penge, og så kan jeg da være heldig at nogle kan bruge min service. Byggetilbudssiderne prøver selv at markedsføre det som "hvis du sætter en annonce i avisen, er du jo heller ikke garanteret salg". Det er rigtigt, men den bliver i det mindste SET af X antal potentielle kunder. I det andet setup er det stadig kun den ene kunde jeg kan kontakte der ser os. Jeg bryder mig ikke om det. Jeg går jeg heller ikke ned i Irma og lægger 500,- i indgangen og og håber på at de har æg.
Jeg har, for et par dage siden, hørt at præcis Byggetilbud.dk vil ændre koncept, så man betaler en % af indkomne opgaver, og så er det jo en ganske anden sag. Så vil jeg muligvis overveje kigge på det, da det jo så fungerer mere som agent arbejde. Jeg vil gerne betale en sum for, at han formidler mig stensikkert arbejde.
Natasha