Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af ApS

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

...men stadigvæk spørgsmålet omkring en erhvervskonto:

Skal man oprette en erhvervskonto hos en bank, som I/S eller kan man nøjes med en almindelig lønkonto.

Hvis ja, hvilke banker er relative billige?
Lån & Spar koster fx 850 pr kvartal med netbank, og Nykredit koster 1000 kr årligt inkl. netbank.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47157
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:32

d3crypt0:
Skal man oprette en erhvervskonto hos en bank, som I/S eller kan man nøjes med en almindelig lønkonto.
normalt skal det gå fint med en lønkonto men der er betalingsløsninger der kræver erhvervskónto og der er nogen herinde der har oplevet - korrekt eller ikke - at ha besvær med at få erhversbeløb til at gå ind på en privatkonto - med andre ord - prøv dig frem

d3crypt0:
Hvis ja, hvilke banker er relative billige?
De er hænger med en vis del i vandskorpen hvis det kun er pris her og nu, ellers kan man ikke sige noget om det - de konkurrerer på forskellige parametre og meget afhænger af hvad du kan tilbyde dem - tag tilbud tre steder og se også om det gør forskel om du har privat og virksomhed i samme bank. Man kan få lave priser hos de som er presset på kort sigt måske, de banker som klarer sig godt må dog alligevel gøre noget rigtigt Big Smile og er nok ikke dyre på sigt

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 14:52

Mange tak for alle indlæg.

Jeg tror, jeg har en del ting på plads, jeg nu kan arbejde med...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10

Min erfaring er at enigheden mellem 3 partnere højst varer et års tid, mens

2 parterne godt kan enes i 4-5 år.

I skal ganske definitivt oprette kontoen i I/Sets navn - af skattemæssige og ansvarsmæssige årsager.

Jeg kan anbefale Handelsbanken, som yder ekstrem hurtig service og ligger i et rimeligt prisleje.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)