Vil tro rentegning af logo koster 400-500 kr. Men selvfølgelig skal man have råd til både logo og forsikring osv. Der er jo nogle startomkostninger når man starter op. Man kan også vælge selv at lave logo som start men så støder man bare på problemet senere og det er jo rart at have helt styr på det fra start så man kan bruge sit logo i alle sammenhænge. På Web, reklamer, tøj, postere, flyers osv osv. |
Hej Ronnie.
Nej, det var ikke så galt faktisk. Synes bare at jeg plejer at høre priser i den helt anden ende, når vi taler design, hjemmeside, marketing og den slags.
Ja, der skal være råd til det hele, men desværre er det ikke altid virkeligheden. Vi har haft nogle heftige startomkostninger. Bare at blive godkendt af sikkerhedsstyrelsen koster på den forkerte side af 10.000, så er der værktøj og den slags, vi også har været nødt til at investerer i.
Vi er ved at være i bund med finanserne, og da vi ikke vil låne, må vi klare os som vi lige kan, med det sidste der mangler.
I den prisklasse tror jeg godt vi kan være med snart, så jeg smider dig nok lige en PB.
Natasha