Min "grafikker" har lavet et logo til mig, det er jeg egentligt rigtig glad for, MEN nu er han simpelthen ikke til at træffe, og når jeg endelig får fat på ham, har han simpelthen ikke tid.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at have logoet på en gennemsigtig baggrund, men da jeg er en knude til alt hvad der er kreativt og iøvrigt heller ikke er i besiddelse af et billedbehandlings program, prøver jeg lige herinde.
Ved I om nogle ville gide/kunne smide det over på en gennemsigtig baggrund, uden for meget bøvl og uden at ruinere mig? Hvad koster sådan noget?
Ved I om nogle ville gide/kunne smide det over på en gennemsigtig baggrund, uden for meget bøvl og uden at ruinere mig? Hvad koster sådan noget?
Kan du evt vise hvordan det logo ser ud? Hvis du har det i forskellige formater(AI, pdf, eps) kan du sende det til mig så skal jeg frit lægge det for dig uden beregning :)
Hej natasha Det er altid godt at have sit logo produceret i vektor så det er til at køre op i størrelse alt efter hvor det skal bruges og med og uden baggrund. Skriv til mig privat hvis du ikke har fundet en. Så kan jeg give dig kontakt Info på en dygtig Grafiker vi bruger.
Tak for tippet. Er ved at være temmelig træt af det logo møg, det passer aldrig lige til det jeg skal bruge det til, og uden et ordentligt billedbehandlings program er det ved at værre lidt op ad bakken efterhånden.
Kan være jeg lige kontakter dig på et tidspunkt. Lige nu har jeg desværre ikke råd til at betale mig fra ret meget
Jeg glæder mig, til jeg en dag kan betale mig fra alt det jeg ikke ved en hat om, og kun koncenterer mig om de ting jeg kan finde ud af.
Hej natasha Det er priotering. Website, Logo design og visitkort er basis ting når du starter op. Det betyder meget at det er i en god kvalitet. Jeg kan helt klart anbefale dig at betale engangsbeløb f.eks for logo. Så har du det for altid og kan bruge det i alle sammenhænge. Det er helt klart value for money.
Det er præcis et spørgsmål om prioritering, og som håndværker...specielt VVS/El ville det være en utrolig dårlig idé at prioriterer Logo, fremfor forsikring.
Jeg har ikke så meget at bruge et Logo til, hvis fru. Hansens kælder pludseligt står under vand.