Hej Amino Jeg har brug for noget konstruktiv kritik. Vi har skiftet til PrestaShop midt i december 2012, omsætningen er steget lidt...meget lidt :-( Jeg har på fornemmelsen at et eller andet gør vi forkert. Hilsen Adam |
Webshopen sælger for lidt...konstruktiv kritik tak :-)
Første indtryk af siden er at den er meget rodet. Hvad vil siden? I har for meget indhold på forsiden. Personligt er en simpel forside klart at foretrække, en forside der informerer brugeren om hvilken hjemmeside han har navigeret sig ind på. Desuden er jeres branche stor. Brugerne skal vide hvad der gør jer specielle, hvad end det er hurtig levering, billige produkter eller hvad I nu kan tilbyde. Et trick som I kan bruge er at I kan sælge varerne meget billigt for at skaffe kunder. Det er kunderne som kommer igen der er guld værd. Held og lykke med det :) |
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
Jeg synes den er meget forvirrende... Der er for mange muligheder fx. for visning i form af både sammenligning, sorter efter, forskellige listevisninger og sådan.. Og så synes jeg også det bliver rodet med alle mulighederne i venstre side med både mærker, farver, størrelser. Det forvirrer mit øje at kategorierne står så "skævt" i forhold til hinanden, i toppen af menuen :) |
|
vh. Daniel Poulsen
DPCreations |
Det er rigtigt, forsiden er måske lidt rodet og det er også det vi skal justere på, det kan også være at nogen synes menuer står skævt...men, er det bare det som er at gøre shoppen "uinteressant" ? Miisja synes du, at jeg burde fjerne alt det du har nævnt ? SQLTech DPU hvis det var dig, hvad vil du fjerne/tilføje til forsiden ? |
Nej jeg synes klart ikke, at du burde fjerne det hele, men imo er der bare for mange valgmuligheder. Når jeg handler på webshops, så skal det helst være så overskueligt som muligt og enkelt, og jeg har fx aldrig brugt "sammenlignings muligheden" når det kommer til tøj. Jeg har brugt den til fladskærme osv. men kan ikke helt se meningen med at sammenligne to par leggings fx. :) Og så ville jeg nok nøjes med at inddele i mærker og størrelser ovre i venstre side, men det er igen en smagssag :) Ydermere synes jeg den listevisning der oprindeligt er, er rigeligt god, så hvis man skulle forenkle det, så ville jeg fjerne den anden valgmulighed for listevisning :) |
"sammenlignings muligheden" ja det har du fuldstændigt ret...den fjerner jeg. |