Hej. Er der for meget SEO og for lidt 'menneske' i mine produkttekster? |
Det synes jeg ikke. De virker til at være skrevet godt.
Det synes jeg ikke. De virker til at være skrevet godt. |
Jeg har brugt max 10 minutter på denne omskrivning af den oprindelige tekst på siden... Vil du gerne have sikret din bolig, eller din virksomhed mod indbrud, så har du her mulighed for at få en af markedets mest populære tyverialarmer. Ved at vælge DK080 får du et alarmsystem, der er det optimale valg til dig, der gerne vil have en let og billig tyverisikring. Du får en GSM alarm, som bygger på princippet om nabohjælp, hvor der ved indbrud aktiveres et system, der sender SMS ud til dig og de personer, du har udvalgt til at modtage alarm på sms. Der er også en panikknap på modellen – DK080 – som også vil udsende en sms til dig og de personer du har udvalgt. Det betyder at det er dig og dine nærmeste så som naboer, der med denne model – DK080 – sikrer dit hjem eller din virksomhed. Du skal ikke vente på en vagt fra en central, her er det alene naboerne, der ofte kun er få sekunder væk, der reagerer. Brugervenligheden er i højsædet med DK080 – hvor du har mulighed for både at få dansk brugsanvisning og dansk menu – hvilket gør den meget let at bruge. Har du behov for at udbygge modellen, er det også muligt at gøre med DK080 – så alt i alt får du en alarm, der er let at bruge, let at udbygge og kan bruges både til privat og erhverv. Vi hjælper dig gerne Vil du gerne have hjælp og rådgivning, så du er helt sikker på dit valg, står vi her ved Miraca.dk altid til disposition. Vi har også mulighed for at montere systemet, og når du vælger DK080 – får du en GSM-alarm, der kan bruges af både private og virksomheder. Vil du gerne have alarmsystemer af høj kvalitet til lave priser, så finder du den her ved Miraca.dk. |
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her
Og så? Hvad er det for en tekst du har skrevet om? |
|
Hej Carsten Det er størstedelen af produktteksten fra din grundpakke - hvor du flere steder beskriver noget med modellen, der hedder DK080. Jeg har vist din produkttekst frem til et par stykker, blandt andet min kæreste, der fortæller mig at din tekst er meget teknisk, ikke skrevet til mennesker og ikke kunne få hende til at købe en alarm. Hun spurgte efterfølgende om det var noget jeg havde skrevet, hvilket jeg måtte sige nej til. Om du kan bruge det til noget, er op til dig - jeg tror man skal være yderst opmærksom på de kunder, som der segmenteres imod - og ved alarmsystemer, som henvender sig til mest til private, tror jeg der skal spilles en smule mere på det overordnede og gøre det let forståeligt, og så er der altid mulighed for at blive mere teknisk i tlf. eller ved besøg ude ved kunden. Mvh |
Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her
Tak for svar. - Jeg tror jeg jeg vil henlede min skribent på dit svar her. |