Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed eller hvad skal der til

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Randers
Tilmeldt 25. Jan 09
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil gerne høre andres syn på, hvordan man bliver arrangeret i mere bestyrelsesarbejde.

Som det ser ud p.t. bor jeg i Østjylland, jeg er i gang med at tage en Ha.Almen. Jeg har siddet i flere bestyrelser: Sportsforening, ejerforening, og direktør for en ejerforening med 20 lejligheder.
Jeg har erhvervserfaring inden for håndværkerbranchen også ledelsesmæssige erfaringer. Jeg er uddannet mellemleder fra forsvaret (sergent).
Det var meget kort om mig og mit cv.

Det jeg godt kunne tænke mig er, at få noget mere erfaringer inden for bestyrelses arbejde. Jeg synes det er spændende, så jeg går ikke efter specielle størrelser af honorar. Da jeg har den holdning, at lærefaser også er en slags løn. 

Hvor finder jeg bestyrelsesposter som kan udvikle mig og give mindre honorar?

Med venlig hilsen

Nikolaj Sørensen

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj

Send lige en PM

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Kan godt forstå at du gerne vil engageres i bestyrelsesarbejde. Her på Amino er det jo "bestyrelsesbørsen", men har indtryk af at det ikke er noget som bruges voldsomt meget. Jeg tror det bedste du kan gøre for at få dig en profil, som vil blive efterspurgt er at være aktiv i fora, på LinkedIn, netværksgrupper (hvis du gider at bruge tid på det) og pludselig så er der et match mellem det du kan og dem som står med behovet.