Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Boligside om condoer til salg i Thailand

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 17:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tager gerne imod både ris og ros Smile

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Er ikke ret sikker på at FB er den bedste salgskanal for lejligheder i Thailand. Jeg ville nok gå målrettet efter større virksomheder, der har medarbejderprogrammer. Måske undersøge hvilke firmaer har underafdelinger i netop Thailand og så gå direkte efter dem. Og ellers måske samarbejde med rejsebureauer, der tilbyder deres kunder noget ekstra... og vupti har din salgsmapper at lægge frem til deres kunder.

Det var blot tanker.

C

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 04:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det, jeg tager det til efterretning.
Der er selvgølgelig en webside på vej også, og der kommer flere lejligheder til salg løbende.

Jeg vil skille mig lidt ud fra de andre, da jeg kun vil sælge projekter, som jeg selv investerer i, og derved er jeg involveret...og ikke blot mægler/agent.

Jeg tilbyder endvidere at financiere købet, så køberne til mine projekter, behøver ikke at gå i banken.

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en spændende idé, der er i forvejen RIGTIG mange der udlejer og sælger boliger i Thailand, men det er absolut en BRØKDEL der har en tilnærmelsesvist troværdig hjemmeside!

Hvis jeg var dig, ville jeg gøre RIGTIG meget ud af at lave hjemmesiden så troværdig som muligt, evt. lave et bookingsystem - jeg kunne godt forestille mig at der er gode penge i at leje boliger ud til ferierende gæster der gerne vil prøve lidt "ekstra" i forhold til bare at bo på hotel.

Facebooksiden er efter min mening ikke den bedste kanal at kommunikere på når det handler om boligsalg/leje, men det er en god måde at gøre en gruppe interesserede personer opmærksomme på nyt indhold på ens hjemmeside :)

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Løwe Hansen:



Hvis jeg var dig, ville jeg gøre RIGTIG meget ud af at lave hjemmesiden så troværdig som muligt, evt. lave et bookingsystem - jeg kunne godt forestille mig at der er gode penge i at leje boliger ud til ferierende gæster der gerne vil prøve lidt "ekstra" i forhold til bare at bo på hotel.

Bookingsystemet er let at lave, da du kan bruge et software as a service produkt ligesom Supersaas, der fungerer fint til ferieboligudlejning.

Mvh

Holger

Fra Horsens
Tilmeldt 16. May 06
Indlæg ialt: 499
Fra  Campaya Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du kunne alliere dig med nogen der sælger rejser til Thailand.

Den nemmeste måde at sælge en feriebolig på, er ofte til folk der selv har været der. Så hvis du får en masse gæster forbi lejlighederne og de ser hvor lækkert der er og får salgsmateriale med hjem, så er du godt på vej.

https://www.campaya.dk - ferieboliger og sommerhuse i hele verden

Fra Hillerød
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 392
Fra  NiceMedia I/S Skrevet kl. 01:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Eller evt alliere dig med facebook? Der kan man jo indskrænke til folk der har bestemte interesser - og på den måde få gavn af facebook siden til at hverve potentielle kunder til hjemmesiden :-)

Jeg mener dog stadig at du kan komme RIGTIG langt hvis du laver en troværdig side med gode tilbud, især med alternative ferieboliger til den mere erfarne turist.

Thomas ╳ MitBredbånd.dk

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 04:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg takker for de brugbare forslag, der er bestemt nogle ting imellem jeg kan bruge, og som lige skal vendes. 

Fra Khanom, Thailand
Tilmeldt 4. Jan 12
Indlæg ialt: 103
Fra  Thai Sunshine Developments Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke, som du gør, nævne nogle navne på projekterne, for stort set alle med lidt erfaring med Thailand, vil så henvende sig direkte til developeren og spare dine 5% kommission ;-)

Du vil så miste ihvertfald 50% af dine klienter!

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)