Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg mit Wordpress theme på dansk

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Har fået nogle rettelser på min website og et af dem var at jeg skulle få alt på dansk det vil sige at jeg skriver på dansk men der er andre ting som er på engelsk er der nogle søde Aminoer som kender svaret på dette så vær venlig og skriv en kommentar.
Tak på forhånd

Vh Vilogo.dk

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Ishøj
Tilmeldt 18. Oct 10
Indlæg ialt: 158
Fra  SN-Design Skrevet kl. 17:19

Ja det er garanteret noget som ligger i grafikfiler i opsætningen

Webdesigner der hjælper nystartede og mindre virksomheder med hjemmesider og online synlighed.

www.snwebdesign.dk

Fra Taastrup
Tilmeldt 7. Jun 10
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 02:09

Nogle ting kan være hardcoded på engelsk i dit tema, så det skal ændres i selve koden

When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.

Fra Dragør
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 512
Fra  Vilogo Skrevet kl. 11:08

Jeg er ikke så Prof så det forstår jeg ikke helt:D

Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 11:17

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 199
Fra  Public Static Amino Skrevet kl. 10:53

Brug Codestyling Localization som Søren siger. Den kan også oversætte plugin med videre.

CL virker på alt, hvis theme med videre er kodet ordentligt... altså efter WordPress guidelines. Virker det ikke, så er programmøren (måske) sprunget over hvor gærdet var lavest - så kan man jo spørge sig selv om programmøren har sprunget over andre steder?

Jeg abonnerer ikke på tråde, da jeg ikke gider tæppebombes med reklame-mails uden andet indhold. Send PM hvis du mangler opfølgning.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)