Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til CRM

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hirtshals
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder med salg for flere virksomheder og har brug for hjælp til at komme i gang med CRM, jeg søger ikke en kæmpe forkromet løsning, men en enkel løsning hvor det primære er styring af kunde/emner, sælger, mail og nyhedsbreve. Kigger jeg på nettet skal jeg betale for en hel masse jeg ingen brug har for.

Hvem kan hjælpe mig med gode ideer

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 17:58

Hej Niels

Kan du beskrive lidt mere i detaljer, hvad det er du har brug for - altså hvad skal du kunne?
Hvad er dit budget og har du Microsoft Office til rådighed?

Mvh
Peter Braagaard

Fra Hirtshals
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:32

Jeg har office til rådighed og jeg har mange kunder i outlook, også som distubutionslister, men mangler et system, hvor jeg kan styre kunderne (både som emner og som kunder) i forhold til det firma jeg har registreret dem for til deres salg og skal kunde skrive løbende udvikling. Jeg skal kunne lave masse udsendelser af mails som personlige mails, nyhedsbreve og opfølgning f. eks en messe. Jeg arbejder i øjeblikket for 4 virksomheder og der kommer flere til, så det er vigtig at det kan holdes adskilt. Jeg skal kunne importere exel med kundelister. Dette som en start.

Fra 7840 Højslev
Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 282
Fra  Supertekst Skrevet kl. 20:54
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:34

Hej Niels.

Hvis du er den eneste, der skal avende kundedatabasen, så kan du med fordel anvende et lokalt Excel-regneark. Hvis der er flere, der skal have adgang til systemet på et senere tidspunkt, kan et altid eksporteres.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 28. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 10:49

Hej Niels

Har du fundet ud af hvilken vej du vil gå? Ellers vil jeg gerne tilbyde min guide til valg af CRM system uden beregning, hvis du kan sende mere detaljeret info på mail dkabi@gmx.com.

Jeg har erfaring med CRM systemer både til små og store i de sidste 10 år.

Mvh

Antonio

Tilmeldt 12. Feb 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:54

Hej Niels,

bruger selv 360 business Tool. kan rigtigt mange bla. det du nævner. Jeg bruger det sammen med mailchimp til nyhedsbrev f.eks. Det er ikke så dyrt. ca. 250 pr. måned og jeg tror der er en gratis prøve periode

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1880
Skrevet kl. 15:08

Niels:

Jeg arbejder med salg for flere virksomheder og har brug for hjælp til at komme i gang med CRM, jeg søger ikke en kæmpe forkromet løsning, men en enkel løsning hvor det primære er styring af kunde/emner, sælger, mail og nyhedsbreve. Kigger jeg på nettet skal jeg betale for en hel masse jeg ingen brug har for.

Hvem kan hjælpe mig med gode ideer

Det er ikke et spøgtsmål der er ligetil for det er 100% afhængigt af hvad din hverdag er. Jeg selv hader web baserede systemer men mange sværger til dem. Problemet med CRM er at de alle har gode og dårlige funktioner og det er en præference ting.

Et vigtigt valg er sælger du til personer eller organisationer/virksomheder. Jeg sælger hovedsageligt til grupper af beslutningstagere (løsninger over DKK500000) så jeg ser på organisationer og derefter på personerne i dem. Hvis du sælger kontorartikler er det vigtigere at have information om Bente Jørgensen i TDC end at have information om komplekse beslutningesprovesser.

Af contact managers er ACT den mest solgte/brugte i verden. Jeg brugte den for mange år siden og den var fantastisk til at organisere egne arbejdsopgaver og små grupper, og er sikkert kommet langt videre på 10 år.

SuperOffice er fantastisk brugervenligt og det bedste jeg har brugt til at holde overblik over centrale ting og gruppers kommunikation - dejlig projektstyring men meget få faciliteter

Jeg bruger selv systemet Goldmine som er super til at automatisere diverse processer, men er noget mere klodset i layout. Til gengæld kan du lave de mest fantastiske effektiviseringer af din hverdag, specielt hvis I er flere der arbejder sammen, og har den fordel at du hav hvad man kalder concecutive users - hvilket betyder at du (hvis du vil) kan give en licens til alle dine samarbejdspartnere og man kun betaler for det antal der er logget ind på samme tid.  Til specielt nyhedsbreve er Goldmine det mest geniale jeg kender, da det ikke er maj nyhedsbrev - men nyhedsbrevet 4 måneder efter vi sendte besked nr1 - ergo ting der er "nyheder" for den enkelte - ikke for hele verden. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)