Hvilket navn synes du lyder bedst til en vægttabs-side.. hvad ville være nemmest at huske :) Hvilket navn lyder bedst?Hvilket navn lyder bedst til en vægttabs-side
|
Hvilket navn lyder bedst?
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Men ellers synes jeg godt man kan finde andre navne som rammer endnu bedre. Har stemt ;-) |
det er godt nok begrænset hvad der er tilbage af vægttabs domæner.. |
Der er også en del konkurrence indenfor den sektor. |
Helt klart nulfedt.dk <- Men så også kun fordi det er et .dk domæne. Synes personligt at ordet fedt lyder klamt og dermed ikke er ret lækkert domæne du har dig der. Prøv eventuelt og se om du kan få fat i tabogvind.dk Det kunne være et godt domæne synes jeg :) Mvh SA |
Uh, må også stemme på nulfedt. Mest fordi at det er en .dk side, det er bare nemmere for mig at huske. Men ellers må jeg tilslutte mig, at der må være andre og bedre navne. Måske er det bare mig, men får en lidt negativ stemning ved begge navne. Natasha |
Men de er nok taget desværre. |
jeg tager hjertens gerne imod forslag. Som vel og mærket er ledige. Jeg sad og legede med noget som "Taberkonkurrencen.dk", den er ledig.. men bogstaveligt talt ALT andet jeg har fundet på er ikke ledig. |
Hvis man skal vælge mellem de to domæner, så er Nulfedt.dk helt klar det bedste domæne. "Tabdig.eu" bliver for mig associereret med et useriøst domæne. |
Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk
Hvad med letvægt.dk det er ledigt - dog er letvaegt.dk taget, men domænet er tomt. |