Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om min ide?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

SMV:
For at få lidt ekstra reklame for mig selv har jeg tænkt at lave "Samvittigheds massage".. -betal hvad du vil. (også 0kr) kørende i 1-2 ugers tid. Virker det som negativ reklame i jeres øjne? Andre tanker? Nogen der kan se det sjove i det?

Jeg ved godt det vil komme til at koste en del penge, men fremadrettet håber jeg på det vil give nye evt. faste kunder.

Jeg tror såmænd ikke, det vil koste dig en hel masse penge lige i nuet, for de fleste vil betale for den ydelse, de har fået. Og mange vil ikke være "fedtede", så de lægger måske lidt ekstra oven i. Det har jeg i hvert fald læst om, kan være resultatet i sådan aktioner.

Men det betyder så også, at folk alligevel på en måde føler, de måske har betalt for meget. desuden er der en vis utryghed i, at man ikke kan vurdere pris/ydelse. Jeg ville ikke selv gøre brug af sådan et tilbud. Hellere et nedslag eller en tilgift ved den første behandling.

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal bestemt ikke holde dig tilbage med at bruge Google AdWords og lignende, når disse kan indsnævres til netop dit geografiske område. Min hustru, der er uddannet afspændingspædagog og NLP-coach, har gode erfaringer med den slags. Det har været sådan, at når man googlede "massage Lyngby" dukkede hun automatisk op blandt de øverste, og det har battet.

Netop nu får hun dog de fleste af sine kunder gennem sweat deal-sites som Tilbudibyen.dk. De ta'r en pæn luns af prisen på tjenesteydelsen. Omvendt har hun aldrig haft så mange klienter. Jette har dog flere strenge at spille på. Du kan se hendes hjemmeside her: www.jeggiveraldrigop.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold prisen og tilbyd en xtra ydelse. Måske lidt xtra luksus.

Jeg forbinder massage med velvære, at passe på sig selv, gøre noget godt for sig selv osv. Måske kan du finde et lokalt økologisk, organisk, rent produkt som går godt i spænd med de tanker... hvis du altså er enig... og forslå et samarbejde. Det kan være et hudpleje produkt, fx creme, eller et læskedrik produkt. Det skal helst være et produkt som også har et website og/eller facebook side hvor samarbejdet kan få lidt omtale. Det skal naturligvis også omtales på din egen website, facebook side, wellness blog...

Hvis du skal røre ved prisen, så bør du nøjes med at tilbyde 'fri fragt' i en afgrænset periode.

Mvh Jens

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke og flot at du tog springet.

En kombination af dealsites og SEO ville jeg også bruge. Men glem nu ikke dine eksisterende kunder sørg for at de er tilfredse og gengangere. Jagten på Nye kunder er vigtig, men opslidende hvis de ikke bliver regelmæssige.
Følg op på dem, tilbyd dem de samme tilbud som nye kunder så de ikke føler sig snydt.

I modsætning af Jens så mener jeg at du skal fokusere på dit kerneprodukt og ikke udvide sortimentet før du ved hvor stærkt du står med kerneproduktet.
Der er fare for at kunderne simpelthen bliver forvirret.

Samvittighedspris er en sjov en, men måske ikke så rationel, men hey ikke alle beslutninger bør/skal være det.
Jeg vil foreslå et tilbud med gratis kørsel! Kunderne får altså lov til at teste dit produkt uden at det bliver dyre. Der er noget psykologisk over at slippe for at betale "fragt, kørsel etc " samtidig lever du ikke på at give rabat af din kerneydelse.

Held og lykke du er allerede godt på vej.

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg taler ikke om at udvide sortimentet. Blot en 'gratis' gave som supplerer kerneproduktet.

Du kan iøvrigt også overveje klippekort (gavekort) på fx 5 og 10 klip med indbygget rabat.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé med at kunden kan spare penge, hvis der er mere end 1 kunde der skal have massage på samme adresse. 

En oplagt mulighed for mersalg.

Held og lykke med projektet.

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)