Sælger min forside - V2.0
Tilmeldt 28. Aug 10
Hej
Jeg skrev et indlæg den anden dag i håb om at få noget brugbar kritik på min nye forside - og det fik jeg så :)
nu her jeg forsøgt at implementere kritikken og vil så hører om nogen vil kigge kritisk på den nye version.
Kritik af v1.0 var primært at det ikke umiddelbart var til at gennemsgu hvad siden handler.
www.hvemkommer.dk
på forånd tak /kristian
Svar
Tilmeldt 28. Aug 10
hvis nogen har bud på alternativ headline ellers ændringer i beskrivelses teksten er jeg meget interesseret.
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
16-03-2013 kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Flere "overskrifter" i forskellige farver kan ofte bruges til at tydeliggøre budskabet. Eks.:
Svar
Tilmeldt 28. Aug 10
god ide! den prøver jeg - tak :)
Svar
Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Jeg synes at dit logo skulle flyttes over i venstre side og så facebook , g+ og mithvemkommer i højre side. Men det er måske bare mig.
Svar
Tilmeldt 28. Aug 10
Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Hmm, ja det ville jeg faktisk. Jeg mener det er vigtigt at man ser logoet først, og eftersom at vi læser fra venstre er det ideelt at placeret logoet der. Hvad med at centrere eventnavnet?
Svar
Tilmeldt 28. Aug 10
det prøver jeg lige :)
mit link virkede vist ikke
http://www.hvemkommer.dk/23500f
Svar
Fra Haderslev
Tilmeldt 23. Jan 13
Jeg fandt ud af at finde siden :P Lige en bemærkning, er det en fejl at alle kan slette hvem der kommer og hvem der ikke gør, samt rykke rundt på dem?
Svar
Tilmeldt 28. Aug 10
Mest nej :-). Det er en mulighed der kan aktivere via admin siden. Default er det kun egne tilmeldinger man kan slette. Men det er vist en fejl at det er slået til på eksempelsiden :-).
Svar